Etter at Wall Street nesten kastet opp hendene på Apple i 2013 (halvert verdi) og symbolsk kalte det et råttent eple, takket være iPhone 6, klarte den å fjerne den skråstilte delen i tide (som symbolisert av logoen deres), stoppe videre ekspansjon og pust helt igjen lungene. Dermed har Apple nå nådd nye rekordhøyder, ettersom markedsverdien til giganten fra Cupertino har passert 560 milliarder euro.
Padec, ki se je zgodil po septembru leta 2012, ko je Apple nazadnje postavil rekordno znamko- 520 milijard evrov– torej razen malce nagnitega ni povzročil, saj je na krilih iPhone ”franšize” močnejši kot kdajkoli. S to vsoto je Apple nominalno gledano tudi, in to ne samo tehnološko, najdražje kotirajoče podjetje vseh časov (sledi mu Exxon Mobil), kar jasno pomeni, da v rokah trdno drži tudi primat med stanovskimi kolegi (ima skoraj dvakratno prednost pred večnima tekmecema Microsoftom in Googlom).
iPhone 6 je torej spet prinesel mir v hišo, saj je postal hit. Bojda ponudba komaj sledi povpraševanju in če vemo, da lahko Apple proizvaja v res visokih obratih, se ima konkurenca za bati. Po nekaterih podatkih naj bi samo v decembru prodali 71,5 milijona iPhonov! Kdaj bo Apple zadel strop, ostaja uganka. Eni pravijo, da lahko raste samo toliko časa, a tehnološki gigant dokazuje, da se je sposoben dvigniti iz iPhona 5 (beri pepela) in tudi po koraku nazaj letvico potem potisniti še više. Poleg šestice (zaradi katere v zadnjem četrtletju pričakuje rekordnih 56 milijard evrov prihodkov) ima tokrat v roki, ali bolje, okoli roke, še enega aduta- iWatch, pardon, Apple klokke. Eni odštevajo do novega leta, Applovi privrženci do pomladi 2015, ko naj bi se jih prodalo okoli 30 milijonov, kar bo, če se uresniči, drugo leto dvignilo Applove prihodke še za pravljičnih 7%.
Šušlja se tudi o iPad Pro-ju, ki pa naj ne bi prinesel toliko dobička, saj bo z njim Apple odžiral prihodek Mac-u. Kakorkoli, zelenci od teh izdelkov bodo pljunek v morje v celotni malhi, ki jo večinoma napaja paradni konj iPhone, a njihov prispevek se ne meri v dolarjih, pač pa v psihološkem učinku. Cokla zadnje leto in pol je bilo namreč prav pomanjkanje inovacij, ki pa jih tokrat očitno ne manjka in kupci si lahko v prihodnosti obetajo nyheter, ne le nadgradnje. Njihovi apetiti so se po iPhonu 5 zmanjšali, zdaj pa spet pridno rastejo, kot vrednost delnic.
LES MER: Gaveideer: 8 iPhone 6 tilbehør
In če odgovorimo še na vprašanje iz naslova. Če je res namenjen tja, kjer se ničle ne končajo (1,000,000,000,000), potem se mora Applova delnica, glede na trenutno stanje (5,86 milijard izdanih delnic), prodajati po 170 dolarjev (preračunanih 136 evrov).