fbpx

Berce-brødrene med bordspillet Tracker på Kickstarter

Brødrene Tim og Žiga Berce har laget brettspillet Tracker, som de konkurrerer om midler på Kickstarter. I løpet av et drøyt døgn samlet de inn nesten halvparten av de ønskede midlene, og det er stor sannsynlighet for at de samler inn mer enn nok midler til å starte produksjonen innen en måned. Og hva er så interessant med Tracker-spillet?

Grunnleggende informasjon
Merke
Tracker
Modell
a post nuclear disaster
Prisen
55€
Butikk

Tim og Žiga Berce, ki sta pred lansiranjem kampanje na Kickstarter opravila prek 200 testnih iger z navdušenci nad tovrstnim preživljanjem prostega časa, sta igro razvijala od leta 2011. Končni izdelek je akcijska pustolovska strateška namizna igra Tracker, prava postapokaliptična avantura, full handlinger og preobratov. To je igra, v kateri imajo “še tisti, ki umrejo, možnost, da zmagajo”.

In kako poteka igranje? Skupina preživelih, ki jo sestavlja od štiri do osem igralcev, se v igri spopada za moč artefaktov, uporabljajo pa klasično igralno kocko, igralne figurice og kartice z misijami, artefakti in orožjem. Za zmago mora igralec zbrati osem točk, kar lahko stori z zbiranjem artefaktov, preganjanjem nasprotnikov z orožjem, ali pa z opravljanjem misij. Če nihče ne zbere dovolj točk, zmaga pripade zadnjemu preživelemu. Ves čas nanje prežijo soigralci in različni izzivi radiacije, ki jim jemlje moči. Prav tako nanje prežijo že “umrli” soigralci, ki še vedno lahko dobijo igro, saj se na svet vrnejo kot zombiji.


In ravno to dela igro drugačno od vseh drugih. Tim in Žiga sta se namreč ukvarjala tudi z vprašanjem, kako igro ohraniti moro tudi za tiste, ki v igri izgubijo. Vsi se spomnimo trenutkov, ko so zgodnji poraženci do konca igre ostali le nemi opazovalci, ki so se med čakanjem na konec bolj ali manj dolgočasili. Občutka dolgčasa pri igranju Trackerja tako ne bo občutil nihče, ko pa lahko kot zombi pošteno mešamo štrene soigralcem in celo zmagamo.

Igro Tracker lahko prednaročite tukaj.

Za zmago, ki je pri tej igri uforutsigbar in jo je vse do konca igranja nemogoče napovedati, je potrebno taktično in strateško razmišljanje. Kot nam je v času ustvarjanja igre zaupal mladi Tim, sicer študent družboslovne informatike na ljubljanski Fakulteti za družbene vede, se velikokrat prav predstavnice nežnejšega spola izkažemo za prave, že skoraj krvoločne borke, ki v načrtnem uničevanju nasprotnikov ne vidijo nikakršne težave.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.