fbpx

Citroën Cxperience - kommer CX tilbake til scenen?

Citroën Cxperience

På årets Paris Motor Show (1.-16. oktober 2016), i tillegg til den nye generasjonen av C3-modellen, vil Citroën også vise konseptkjøretøyet Citroën Cxperience, som kunngjør fremtidige designretningslinjer for dette franske merket. Det er en sedan 4,85 meter lang uten B-stolpe (som skaper en følelse av mer romslighet innvendig), som de ønsker å fylle gapet med i klassen av større kjøretøy, som nå er fylt med C5-modellen, som allerede er moden for utskifting, og DS5-modellen . Gjenoppliver Citroën CX?

Citroën Cxperience Det er hibridno konceptno vozilo, ki ga bodo Francozi predstavili na pariškem avtosalonu in napoveduje nove oblikovalske linije, ki bodo krasile prihodnje Citroënove avtomobile večjih dimenzij. V dolžino meri 4,85 metra, v širino kar dva, je pa bolj nizke rasti, saj seže le do 1,37 metra. Zahvaljujoč trimetrski medosni razdalji in kratkim previsom deluje zelo impresivno, če dodamo še vrata z nasprotnim in navpičnim odpiranjem ter 22-palčna kolesa (premer 56 centimetrov), pa naša opazka sploh drži.

Citroën Cxperience se bo predstavil v Parizu.
Citroën Cxperience se bo predstavil v Parizu.

Pri Citroënu so s tem konceptom v ospredje postavili dizajn in tehniko. V sprednjih odbijačih so krmiljene odprtine za vstop zraka, ob straneh pomična zakrilca, zadnji spoiler pa skrbi za boljšo aerodinamiko hibrida. Tako kot sprednje so tudi zadnje luči v obliki črke V.

LES MER: Novi Citroën C3 – svežina in drugačnost

Notranjost Citroëna Cxperience je futuristično-minimalistična, rumeno oblazinjena in z dodatki orehovega lesa. Osrednji del je sicer armaturna plošča z lebdečim 19-palčnim zaslonom (omogoča delitev na dve okni v različnih razmerjih ali celostno razgrnitev), zadnji potniki pa stvari upravljajo prek tablice.

Citroënu Cxperience se bo v Parizu pridružil novi C3.
Citroënu Cxperience se bo v Parizu pridružil novi C3.

Citroën z vzmetenjem nikoli ni razočaral in tako bo ostalo tudi v prihodnje. Za nadstandard voznega udobja bo skrbel napreden modul vzmetenja s progresivnimi hidravličnimi omejevalci nihanja. Inženirji so ga opremili s priključnim hibridnim pogonskim motorjem. Motor z notranjim zgorevanjem razvije med 110 in 147 kW, električni brat, ki je zadolžen za zadnji par koles, pa 80 kW. Največja skupna moč bencinsko-električnega hibridnega sklopa znaša 223 oz. 300 KM.


V mestu lahko pelje zgolj na elektriko (do 60 km je t. i. Zero Emission Vehicle – ZEV), pri višjih hitrostih pa pobudo prevzame bencinski motor. Moč na kolesa prenaša 8-trinns automatgir. Verjetno ste opazili, da vzvratna ogledala niso takšna, kot smo vajeni. To je, zato ker je tudi Citroën zajahal trend s kamerami namesto ogledal. Kameri zagotavljata popoln pogled okoli vozila (pošiljata sliko na zaslona na notranji strani prednjih vrat). Pri Citroënu pravijo, da koncept Citroën Cxperience ne predstavlja nobenega prihodnjega serijskega modela, bi se pa oblika lahko prenesla na večje modele.

Citroën Cxperience:

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.