fbpx

Kateri obraz je nasmejan? Odgovor odkriva, kako delujejo tvoji možgani

Katera stran možganov je pri vas bolj aktivna, lahko odkrijete s pomočjo preprostega testa. Poglejte v ilustracije in izberite obraz, ki se po vašem mnenju smeje in je srečnejši – levi ali desni.

Znanost trdi, da je pri vsakem človeku ena polovica možganov dominanta. Ravno to pa določa, katere so vaše prioritete v življenju – ali ste bolj nagnjeni k logičnem ali kreativnem razmišljanju in podobno.

1. Tisti, katerih leva stran možganov je aktivnejša, so bolj nagnjeni k logičnem razmišljanju og objektivnosti.
2. Posamezniki, ki bolj ‘sodelujejo’ z desno stranjo možganov, pa so bolj subjektivni, intuitivni in nagnjeni k tenker.

Nevroznanstvenik Bruno Dubuc pravi, da leva stran možganov upravlja z levo stranjo telesa, desna pa z desno. To sta dokazala tudi nevroznanstvenika dr. Pierre Paul Broca in dr. Karl Wernicke, ki sta v 19. stoletju odkrila, da imajo ljudje jezikovne težave zaradi poškodovanih določenih delov na levi strani možganov, kar potrjuje teorijo, da je leva stran možganov zadolžena za analitično razmišljanje in jezike.

Izhajajoč iz njune teorije, lahko tudi vi odkrijete, katera stran možganov pri vas bolj deluje, in sicer s pomočjo preprostega testa. Oglejte si ilustracijo in izberite, kateri obraz je srečnejši – levi ali desni.

Kateri obraz se smeje?
Kateri obraz se smeje?

Kateri obraz je nasmejan?

Levi obraz

Pri vas je aktivnejša leva stran možganov, kar pomeni, da ste sposobnejši pri reševanju nalog, ki vključujejo logiko, jezik in analitično razmišljanje. Sposobnosti, ki so vezane za levi del možganov:

  • Språk
  • logika
  • kritisk tenking
  • tall
  • presojanje
Kateri obraz ste izbrali?
Kateri obraz ste izbrali?

Desni obraz

Pri vas je dominantna desna stran, ki dokazuje, da se dobro znajdete v ekspresivnih in kreativnih nalogah. Sposobnosti, ki so vezane za desni del možganov:

  • branje čustev
  • uttrykke følelser
  • musikk
  • farger
  • kreativitet
  • fantasi
  • prepoznavanje obrazov

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.