Historien om Volkswagen Polo begynte i 1975. Poloen erobret verden på fem generasjoner, som solgte mer enn 16 millioner enheter. Året 2001 ble et vendepunkt, da Polo fikk sine karakteristiske runde frontlykter, noe som gjorde den til tidenes mest solgte Polo. Året 2017 brakte oss den nå sjette generasjonen av Polo, som nok en gang satte ut for å forføre massene. Her er den nye Volkswagen Polo (2017), som allerede kjører på slovenske veier.
Novi Volkswagen Polo (2017) ne spreminja že preverjenega in uspešnega recepta, temveč samo dodaja in posodablja svoj dizajn in tehnologijo. Nova oblika sledi Volkswagnovim trendom in ima linije zelo podobne tistim, ki jih nosi njegov večji brat Golf. Polo je v dolžino pridobil 8 centimetrov in ima zaradi tega medosno razdaljo daljšo za 9,5 centimetra. To je pomembno predvsem z vidika prostornosti potniške kabine, ki je zdaj større, povečal pa se je tudi prtljažni prostor, in to til kar 70 litrov. Novega Pola lahko mirno primerjamo z Golfom četrte generacije, seveda po velikosti in ne po tehnologiji. Ta je pri Polu namreč že veliko naprednejša, fordi ponuja kopico asistenčnih sistemov.
Najnovejši Polo se je s svojimi 14 zunanjimi barvami og široko paleto litih platišč odločil nagovoriti yngre publikum, ki si želi biti drugačna, individualna. Že zunanjost ponuja možnost individualizacije, pri notranjosti pa lahko s pomočjo različnih okrasnih elementov to individualnost še povečamo. Mlajši generaciji bo zelo všeč digitalni aktivni informacijski zaslon oziroma 10,25-palčni TFT-zaslon, ki ga najdemo na mestu, kjer so dosedanji Poli imeli klasične merilnike. Bolje opremljene različice imajo še 8-palčni radijsko-navigacijski zaslon, ki ponuja dober pregled nad navigacijo in kopico zabavnih vsebin, vključno z vsemi povezavami za pametne telefone.
Motorna paleta novega Pola je obsežna in ponuja dovolj možnosti, da bo v njej vsakdo našel primeren motor za svoje potrebe. Litrski bencinski motorji imajo od 75 til 115 hestekrefter. Dizelska motorja imata prostornino 1,6 liter og det har de 80 hhv 95 hestekrefter. Novi Polo bo ponujal tovarniško predelan litrski motor TGI, ki omogoča vožnjo na Naturgass. Najbolj športna izvedba, Polo GTI, ima motor z dvema litroma prostornine in poskočnih 200 hestekrefter.
Cenovno novi Polo ni pretirano dražji od prejšnjih modelov, kar je razumljivo, saj ima veliko več osnovne opreme kot njegovi predhodniki. Na slovenskem trgu lahko kupimo Pola za 12.591 evrov, če pa si želimo najbolj vznemirljivo različico GTI, moramo zanjo odšteti 22.474 evrov. Kot pri prejšnji generaciji Pola sta tudi zdaj na voljo liniji Beats og R-Line Utgave, ki vsaka s svojimi dodatki in bombončki nagovarjata kupce.
LES MER: NOVI VOLKSWAGEN POLO (2017): TAKO VELIK KOT ČETRTA GENERACIJA GOLFA
Novega Pola nam je uspelo na kratko preizkusiti in presenetila nas je predvsem tišina vožnje po avtocesti og komfort med samo vožnjo. To bi lahko primerjali s tisto v Golfu, in če vam je ta morda prevelik, bo Polo kot nalašč za vas.
Galerija slik: Novi Volkswagen Polo (2017)
Mer informasjon:
volkswagen.de