Den nye produksjonen på landets mest prestisjefylte scene er en historie om vekttap, cancan, nattens glød, musikk, og sist, men ikke minst, Paris når vi forestiller oss det i beste lys eller når vi ser det på plakatene til den berømte Toulouse-Lautrec. De oppførte elementene brakte balletten øyeblikkelig berømmelse, spesielt ...
Nova produkcija na najprestižnejšem odru v državi je zgodba o pohujšanju, kankanu, blišču noči, glasbi, nenazadnje o Parizu, ko si ga predstavljamo v najboljši luči ali ko ga gledamo na plakatih slavnega Toulouse-Lautreca. Našteti elementi so baletu v trenutku prinesli slavo, še posebej skladatelju Léu Delibesu. Gre za vrhunsko izšolanega skladatelja, ki je znal izkoristiti vse možnosti orkestra, da nas pritegne v zabavno baletno delo v smeri muzikala. Na odru se bomo srečali z lutko izumitelja Copelliusa, namenjeno plesu in tako resnično, da obsede vaškega pastirja Franza. Zaradi lutke junak zanemarja svojo resnično ljubezen Svanhildo. V času mestnega praznika se mladi pari pripravljajo na poroko, a se priprave zapletejo, ko se Franz namesto resnični nevesti posveča Copelliji, lutki na terasi svojega izumitelja. Tako Svanhilda kot Franz se zaradi različnega motiva odločita vstopiti v domovanje misterioznaga inventorja. Tu Svanhilda reši svojega ženina pred urokom doktorja, ko se preobleče v lutko in pretvarja, da je ta končno oživela. Na koncu seveda pride do poroke, ko v situacijo poseže tudi mestni župan in mladi par denarno nagradi. Kot pričakovano se poroka zaključi v skoraj ekstatičnem plesu, saj par znova odkrije ljubezen, izumitelj s pomočjo denarja ugotovi, da je življenje nad tehniko, mesto pa prežema praznični duh in zvoki novih zvonov. Vsa preprosta ljubkost in všečnost baletnega presežka je razlog, da je Copellia med najpogosteje uprizarjanimi baletnimi deli na današnjih odrih.