fbpx

For å være lykkelige må vi bytte partner hvert 5. år

Når vi går veien til lykke, ser vi etter teorier (og praksiser) som vil hjelpe oss å nå målet vårt. Og en av disse teoriene sier at nøkkelen til lykke er å bytte partner hvert 5. år. Så hvorfor skal vi bytte partner hvert femte år og hva er ulempene med denne teorien?

Prednosti teorije, da je treba partnerja menjati vsakih 5 let

Vse več ljudi se zaveda, da ljubezen (no, vsaj zaljubljenost) ni večna. To je nekaj, kar mine, in kaže, da je ravno zaljubljenost tista, ki nam v povprečju omogoča 5 let partnerske sreče. In zato nekateri ljubezenski guruji predlagajo zamenjavo partnerja vsakih 5 let. Po srečnih petih letih je tako čas za spoznavanje novih ljudi in izboljšanje poznavanja partnerskih odnosov, ki nas naredijo le še močnejše ter nas obogatijo. Predstavljajte si, da vsakih 5 let menjate partnerja, se vsakih 5 let zaljubite in 5 let živite medene tedne. Ni tako slabo, kajne?

LES MER: Eksperiment: Par er ærlige om hvordan de føler om seg selv og partneren sin

Je za srečo res treba menjati partnerja vsakih pet let?
Je za srečo res treba menjati partnerja vsakih pet let?

Slabosti teorije, da je treba partnerja menjati vsakih pet let

Odvisno od tega, kje ste si spletli ljubezensko gnezdo, lahko hitro naletite na težave pri menjavi stanovanja … vsakih 5 let. Prav tako naletimo na težavo pri spoznavanju in predstavljanju našega partnerja staršem in preostali družini. Kaj, če ga bodo zares vzljubili? Da bi se torej izognili pretirani navezanosti, bomo morali družinsko življenje zmanjšati na minimum. Prav tako ne smemo pozabiti, da ni najboljše, da stari odnos kar takoj zamenjamo z novim. Po razpadu zveze je namreč obdobje žalovanja in razmisleka o naši zvezi. In le kdo si želi trpeti vsakih pet let?

Galerija – zvezdniški pari, za katere smo pozabili, da so bili sploh skupaj

Mer informasjon

Kilde:
diariofemenino.com

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.