Dallara er ellers et svært ukjent navn blant bilmerker, da det hovedsakelig huskes av de som er mer involvert i motorsportens verden. Dallara har eksistert siden 1972 og produserer bilchassis for et bredt spekter av racingserier. Dallara Stradale er denne gangen den første bilen som selskapet produserte nesten helt alene og presenterte den for verdenspublikummet.
En bil Dallara Stradale si lahko sestavimo skoraj kot kocke Lego. V osnovi ima avtomobil obliko “speedster“, kar pomeni, da je brez vrat og frontrute. Ko mu dodamo vetrobransko steklo, se prelevi v “roadster“, in če temu dodamo še T-prečko na strehi, postane “targa“. Ko “targi” dodamo vrata, dobimo pravega športnega “kupeja”. Tako imamo lahko praktično vse te avtomobile v enem samem. Seveda se je treba za končno obliko odločiti pred naročilom, a če bo vsak prisluhnil svojemu okusu, bo ta odločitev sila preprosta. Za večjo odzivnost na dirkališču je na voljo še velik zadnji spojler, ki bo potisnil Dellaro Stradale še bližje k tlom in tako poskrbel za boljši oprijem in boljše rezultate.
Dellaro Stradale poganja 2,3-litrski, 4-valjni Fordov motor fra familien EcoBoost. Det har 400 hestekrefter og 500 Nm dreiemoment in se od 0 do 100 km/h požene v 3,25 sekunde. Končna hitrost, ki jo doseže, je 280 km/t. Stradale prestavlja s pomočjo 6-stopenjskega ročnega eller robotiziranega menjalnika. Bolj kot te številke je presenetljiv podatek o teži, ki je le 855 kilogramov, in tako tudi ni težko uganiti, da sta karoserija in varnostna kletka narejeni iz karbonfiber.
LES MER: TRAMONTANA BY VILNER: SUPERŠPORTNI AVTOMOBIL, KI GA JE POZLATIL VILNER
Dellara Stradale predstavlja omejeno serijo 600 vozil, ki jih bodo izdelali v naslednjih petih letih. Za najosnovnejšo različico je treba odšteti 155.000 evrov, for frontrute s karbonskim okvirjem še dodatnih 16.600 evrov, for streho targa 7.700 evrov og for vrata 7.300 evrov.
Galerija slik: Dallara Stradale
Mer informasjon:
dallara.it