Selskapene Airbus, Rolls-Royce og Siemens har kombinert sin kunnskap og sammen skal de lage en helt ny flymotor E-fan X. Det er et hybrid-elektrisk flymotorsystem som skal være klart innen 2020. Etter 'bakke' tester ekte en vil følge, i luften, når en av de fire konvensjonelle turbinmotorene vil bli erstattet av en elektrisk.
V programu E-fan X bodo pod krilo letala namesto običajnega namestili elektrisk motor, som vil ha dva megavata moči. Ko bodo sistem dodobra preučili in se bo njegova uporabnost izkazala tudi v praksi, bodo dodali še drugi električni motor pod krila letala. Kot del programa E-fan X, bo vsaka družba prispevala svoja znanja in pripomogla z izkušnjami iz dosedanje prakse. Airbus bo odgovoren za baterije, integracijo sistema in za njegov nadzor in upravljanje. Rolls-Royce bo odgovoren za ohišje elektromotorja, dvomegavatni generator in elektroniko, ki bo vse to povezovala. Siemens bo prispeval elektromotor, njegovo kontrolno enoto in tudi pretvornik za DC/DC-tok.
LES MER: EVROPI SE NASMIHA SVETLA ELEKTRIČNA PRIHODNOST
Ena izmed največjih prednosti v letalskem sektorju je v tem trenutku izboljšava, ki bi privedla do boljše zaščite okolja ter dosegla, da bi bila letala učinkovitejša in manj odvisna od fosilnih goriv. Partnerji projekta E-fan X so odločni doseči kriterije Evropske unije, ki si v viziji za letalstvo do leta 2050 želi zmanjšati izpuste CO2 za 75 %, nevarne delce NOx za 90 % in hrup za 65 %.
Galerija slik: E-fan X
Mer informasjon:
airbus.com