Ikke bare kan Facebook være fullstendig avhengighetsskapende, den har også en rekke privat informasjon om oss, som vår politiske og religiøse tilhørighet, og samtidig vet den nøyaktig hvor vi er i verden i et gitt øyeblikk. Med tanke på hvor mye tid folk bruker på dette sosiale nettverket, er ikke alt dette så overraskende, men snart vil Facebook ha enda mer informasjon, nemlig det vil være klart for det hvor mye vi har under tommelen.
På Facebook so julija 2016 vložili patent za algoritem, ki bi lahko predvidel, kakšno je finančno stanje uporabnika.
Ta informacija je prišla v javnost letos februarja, zahvaljujoč dokumentu, ki ga je objavila vladna agencija US Patent & Trademark Office.
Algoritem naj bi deloval s pomočjo podatkov, ki jih uporabnik da z odgovarjanjem na vrsto vprašanj in dejanji, ki temeljijo na uporabi spletne strani.
Glede na to, da so oglasi na Facebooku že danes zelo ali celo preveč točni, se moramo vprašati, kaj točno bo Facebook pridobil s tem, da pozna naše finančno stanje. Odgovor je preprost: še več oglasov. Poznavanje socialno-ekonomskega stanja ljudi bo Facebooku olajšalo filtriranje primernih informacij in oglasov za določeno osebo. To sicer ni nič novega ali drastično drugačnega od tega, kar Facebook počne že zdaj.
Sicer ni nujno, da bo Facebook to tehnologijo oziroma algoritem tudi uporabil. Tiskovni predstavnik družbe Facebook je za The Hill povedal. “Pogosto vlagamo patente za tehnologijo, ki je potem nikoli ne uporabimo. Patenti se ne smejo obravnavati kot kazalniki prihodnjih načrtov.”
Mer informasjon:
appft.uspto.gov