Festival of Contemporary Performing Arts vender tilbake til hovedstaden med to omfattende programseksjoner, som best kan beskrives som en bred oversikt over samtidens sceneproduksjon, geografisk begrenset til hele verden. Spesiell oppmerksomhet rettes mot den asiatiske danseplattformen i den 18. utgaven av festivalen. Fordi det er et kontinent som ...
Festival sodobnih odrskih umetnosti se vrača v prestolnico z dvema zajetnima programskima sklopoma, ki ju je najlažje opisati kot širok pregled odrske produkcije današnjega časa, geografsko omejenen na celoten svet. Posebna pozornost je v 18. izvedbi festivala namenjena azijski plesni platformi. Ker gre za celino, ki izjemno dejavno ustvarja v svetu plesa, zato so selektorji s kar nekaj težavami izbrali le deset predstav. Hitri pregled izbranih koreografij omenjenega sklopa pokaže, da se veliko predstav igra s koceptom spola ali našimi predstavami o njem. Eisa Jocson nas bo v Smrti plesalke ob drogu šokirala in navdušila morda še bolj kot Kate Moss v spotu I Just Don’t Know What to Do With Myself. Na odru nastopa z Danielom Kokom, tako da stereotipno ženski plas dobi tudi svojo moško plat. Ista plesalka se nam bo predstavila tudi v predstavi Mačo ples. Njen sopotnik Daniel Kok na festival prihaja tudi z lastno predstavo Gej Romeo. Mladi plesalec je navdušil že v času študija v Londonu, ko je bil izbran med najboljše svojega letnika. V sklopu je zanimiva tudi umetnica Geumhyung Jeong, ki ustvarja iz svoje fascinacije nad hidravličnimi napravami. Ob omenjenih je še cela vrsta ustvarjalcev, ki na Exodos prihajajo z najvidnejših festivalov, namenjenih sodobni odrski produkciji. V drugem sklopu med trinajstimi predstavami izstopa premiera Mareta Bulca Gremo vsi! Seveda bo gledališki režiser, ki je dramatiziral uspešni roman Čefurji raus, do same premiere bolj skop s podatki. Izbor ostalih predstav ponuja tuje produkcije, ki bodo s svojim prihodom razširile domača obzorja, morda ponudile nam in gledališki stroki marsikatero idejo za ustvarjanje doma.