fbpx

Ukens musikknyheter #4/2015

Den fjerde uken i 2015 bringer musikalske nyvinninger gjennomsyret av en filmatisk touch. De kommende 50 Shades of Grey har skapt noen flotte musikalske produkter som på ingen måte vil bli glemt, og de får selskap av andre som har rørt ved den syvende kunsten på en eller annen måte.

ELLIE GOULDING – LOVE ME LIKE YOU DO

Preden bomo lahko na velikem platnu videli teko pričakovani film 50 odtenkov sive, je Ellie goulding poskrbela, da ga bomo lažje dočakali. Pred nami je namreč video za komad Love Me Like You Do, skladbo, ki je prav posebej ustvarjena za prihajajočo filmsko adaptacijo knjižnega romana.

IMAGINE DRAGONS – GOLD

Dober mesec po izidu novega singla Gold, so Imagine Dragons postregli tudi z video spremljavo. To je peti singel, ki ga bomo poslušali na njihovem drugem studijskem albumu Smoke and Mirrors. Ta bo izšel 17. februarja 2015.

THE VACCINES – HANDSOME

The Vaccines skupaj z novim singlom Handsome prinašajo tudi zanimiv videospot. Kot so povedali v enem od intervjujev, so želeli ustvariti odo filmskemu svetu ali bolje rečeno hongkonškim kung fu filmom. Handsome je sicer prva skladba s prihajajočega albuma, ki ga je angleška zasedba naslovila English Graffiti, datum izida pa za zdaj še ostaja skrivnost.

THE WEEKND – EARNED IT (FIFTY SHADES OF GREY)

ŠE en glasbeni sladkorček za ljubiteljev knjige in prihajajočega filma 50 odtenkov sive! Mladi kanadski glasbenik The Weeknd namreč predstavlja video za skladbo Earned it, ki jo bomo slišali v filmu in našli na albumu omenjenega filma, ki bo izšel 10. februarja 2015.

TAKE THAT – GET READY FOR IT

Glasbene novosti tega tedna zaključujemo v stilu. Tudi Take That so s svojo glasbo osvojili filmski svet. Novi singel Get Ready For It bomo slišali v filmu Kingsman: The Secret Service, sicer pa ga najdemo na njihovem sedmem studijskem albumu III, ki je izšel novembra lani.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.