fbpx

Honest Logos: če bi bili logotipi iskreni …

Če bi bili logotipi iskreni ...

Če bi bili logotipi iskreni, izdelkov marsikaterih blagovnih znamk verjetno nihče ne bi kupoval. Preverite, kako bi se imenovale blagovne znamke in kako bi bili videti njihovi logotipi, če bi prodajali resnico.

Bi še kupovali izdelke in uporabljali storitve znamk, kot so McDonalds, Apple, YouTube, Netflix, Nintendo, Disney, Playboy, Microsoft in Yahoo, če bi bili njihovi logotipi iskreni? Poučili smo se že o skritih sporočilih logotipov, spoznali, kako bi bili videti, če bi nanje neposredno vplivali njihovi izdelki, zdaj pa si poglejmo še, kako bi bili logotipi videti, če bi bili iskreni.

LES MER: 15 skjulte meldinger med kjente logoer

Serie Honest Logos, ki prikazuje logotipe in imena blagovnih znamk, če bi te pripovedovale resnico, je zakrivil švedski oblikovalec Viktor Hertz. Že od leta 2011 jo pridno dopolnjuje, ubežati pa mu ni uspela prav nobena korporacija, ki nam laže v obraz.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.