I «Honest Slogans»-prosjektet viste unge kreative Clif Dickens hvordan reklameslagord ville høres ut hvis de fortalte sannheten. Ordtaket om at gode ting selger seg selv gjelder ikke for følgende produkter.
‘’Oglaševanje je umetnost, kako prepričati ljudi, da zapravijo denar, ki ga nimajo, za nekaj, česar ne potrebujejo, ‘’ je dejal Will Rogers in verjetno je imel prav. Oglaševalci sicer res ne lažejo – vendar pa se včasih za nekatere izdelke zdi, da resnico o njih zavijejo v celofan, da vse skupaj zgleda veliko bolj mamljivo, kot je v resnici.
Da je temu res tako, je v svojem projektu ‘’Honest Slogans’’ prikazal Cliff Dickens. Oglaševalske slogane znanih izdelkov je priredil tako, da govorijo čisto resnico. Več kreativnosti Clifa Dickensa, ki bi ga bil v svojem timu gotovo vesel tudi slavni Don Draper iz Oglaševalcev, lahko poiščete na njegovem blogu, Twitter, Facebook og Instagram.
Kako bi zveneli oglaševalski slogani, če bi govorili resnico, pa si oglejte v naši fotogaleriji!