fbpx

Hyundai Kona Electric: nok energi til en reise på 476 kilometer

Hyundai Kona Electric

Hyundai Kona ohranja svoj navihani dizajn in se je obenem odpovedala motorju na notranje zgorevanje. S tem je postala prvi električni kompaktni križanec na svetu. Da bi zadostili kar najširšemu krogu kupcev, bo električna Kona na voljo v dveh različicah, z drugačno močjo, drugačnim maksimalnim dosegom in seveda dvema različnima cenama.

Inngang Hyundai Kona Electric ima elektromotor z močjo 133 konjskih moči in takojšnjih 395 Nm navora. Ima 39,2-kWh baterijo, kar zadostuje za do 300 kilometrov prevožene razdalje. Te meritve so opravljene po novem meritvenem standardu WLTP, ki predstavljajo občutno izboljšano različico meritvenega standarda NEDC. Prvi predstavlja sistem svetovnega testiranja lahkih vozil, drugi pa novi evropski vozni cikel. Druga različica električne Kone ima elektromotor z 201 konjsko močjo in prav tako takojšnjih 395 Nm navora. Ima precej večjo 64-kWh baterijo, kar poveča mogočo prevoženo razdaljo na malo več kot 470 kilometrov etter  meritvenemu standardu WLTP.


Ko se bo baterija izpraznila, bo treba tisto z manjšo zmogljivostjo polniti približno 6 ur in 10 minut, tisto z večjo zmogljivostjo pa približno 9 timer og 40 minutter. A brez skrbi, to zgolj v primeru, da boste polnili električno Kono na običajni, gospodinjski vtičnici. Če uporabimo 100-kW DC hitro polnilnico, bosta obe bateriji za 80 % polnjenja potrebovali 54 minut časa. Pospešek od 0 do 100 km/h je pri šibkejšem modelu 9,3 sekunde, pri močnejšem pa 7,6 sekunde. Obe različici Kone imata najvišjo hitrost 167 km/h.

Ob vsem prostoru, ki ga zasedejo baterije, ni bojazni, da bi ostali brez njega. Nova Konina platforma je dopustila inženirjem, da so pospravili baterije na tak način, da to ne omejuje prostora v notranjosti. Prtljažni prostor je velik 373 litrov, ko pa vanj pospravimo še napajalni kabel, se ta zmanjša na 332 litrov. Zunanjost se je skoraj v celoti prenesla iz klasične Kone z motorjem na notranje zgorevanje. Spremembe so opazne pri platiščih, zaprti prednji maski in aerodinamičnih izboljšavah. V notranjosti imamo povsem digitalen 7-palčni instrumentalni zaslon ter nekaj več kosov dodatne opreme v primerjavi s “klasično” Kono.

Galerija slik: Hyundai Kona Electric

Mer informasjon

Mer informasjon:
hyundai.si

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.