Hyundai la også lydsignalet til GTA 6-dataspillparken. Ja Hyundai. Og det kan godt hende at du velger den utopiske 872-hesters Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo fremfor Bugattis Vision Gran Turismo, som de to for tiden konkurrerer med om oppmerksomheten til de besøkende på Frankfurt Motor Show. Det er en virtuell racerbil drevet av brenselceller, som ikke vil være tilgjengelig i utstillingslokaler, men bare på Playstation 3-spillkonsollen for videospillet Gran Turismo 6. Det er en n-kunngjøring om ankomsten av N-kjøretøyer, kjøretøy med ekstremt høy ytelse og deres potensial.
Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo je naslednji v vrsti virtualnih dirkalnikov za igro Gran Turismo 6, ki je s svojimi karakteristikami nekoliko nepričakovani vrgel rokavico znamkam, ki so doma v izdelavi luksuznih superšportnikov. Hyundai to (še!) ni, zato njihova študija toliko bolj preseneti. Kot pravijo Korejci, so navdih vlekli iz aeronavtike in suhega jezera Muroc, kjer trenirajo in skrajne meje mogočega testirajo piloti in astronavti. Čeprav z lokacijo ni zaznati povezave, razen skozi prizmo potiskanja mej, pri Hyundaiu študijo ljubkovalno kličejo Muroc.
Kakorkoli. Bolj kot to je pomembna oznaka N, ki oznanja še topli performančni center in prihajajočo divizijo izjemno zmogljivih vozil. In Muroc je nekakšna ”beta” verzija, prvi svoje vrste. Predstavljajte si Nissana Nismo, BMW-ja M ali Cadillaca V in dobili boste boljšo predstavo o čem govorimo. Ali pa si oglejte kar Hyundaia N 2025 Vision Gran Turismo, ki uteleša N filozofijo. Čeprav Muroc ne bo nikdar zapeljal na ceste, pa boste na cestah dejansko videli avtomobile z oznako N. Najhitreje in najceneje boste tovrstni avto kakopak spoznali preko Gran Turisma 6, razen, če niste bili na avtosalonu v Frankfurtu.
LES MER: Novi Hyundai Tucson – presenetljivo svež Hyundai
Virtualni Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo, ki bolj kot kam drugam sodi na stezo vzdržljivostnih dirk Le Mans, ”diha” na brenselsceller. Osnovni pogon se ponaša s 670 konjskimi močni in 500 kW, sistema za regeneracijo zavorne energije pa preko kondenzatorjev doda še razliko do 872 konjev. Lahke gorivne enote in CFRP školjka oz. monokok mu omogočajo, da tehta vsega 972 kilogramov.