Oppskriften er egentlig ganske enkel. Vi tar Audi R8 og kler den opp i dristig designet karbonfiber. Hvis vi selvfølgelig ignorerer alle tekniske hindringer. Fabrikkskissene til Italdesign Zerouno Roadster er rett og slett nydelige, men synet av dem personlig vil få oss til å sikle.
Gjør ingen feil, det er opp til A-stolpen Italdesign Zerouno Rodaster povsem enak kot je njegov brat, ki ima trdo streho. Od stebrička A dalje pa se podobnosti končajo, saj ima Roadster odstranljivo streho, ki jo bo po vsej verjetnosti treba ročno odstraniti in namestiti, saj za to nima predvidenega mehanizma. Za voznikom in sovoznikom imamo dve “grbini” in steklo med njima, ki deluje kot vetrna zaščita. Na zadku tudi tokrat prevladujejo reže za zrak, nad zadnjim difuzorjem pa najdemo majhno odprtino izpušnega sistema.
LES MER: ITALDESIGN SUPERCAR – ROJEN ZA HITROST
Tako kot Zerouno Coupe tudi Zerouno Roadster uporablja platformo in motor Audija R8. Det har 5,2-litrski 10-valjni V motor, okoli katerega je povsem nova karoserija fra karbonfiber. Motor ima 610 konjskih moči og 560 Nm dreiemoment. Od 0 do 100 km/h potrebuje Roadster le 3,2 sekunder og når terminalhastighet kl 330 km/t. Naredili so le 5 primerkov Zerouna Coupe in kljub zasoljeni ceni 1,6 milijona ameriških dolarjev so že vsi prodani. Zerouno Roadster bo še dražji s ceno 2,4 milijona ameriških dolarjev, a bodo tudi te brez težav prodali.
Galerija slik: Italdesign Zerouno Roadster
Mer informasjon:
italdesign.it