fbpx

Kaj morate objavljati na družbenih omrežjih, da boste povečali možnosti za zaposlitev?

Ali ste že naveličani svoje trenutne službe in hrepenite po novem delu? Fotografije iz počitnic, na katerih ste vidno opiti in ste jih objavili na družbenih omrežjih, vam ne bodo pomagale pri iskanju zaposlitve. Kako pa vam lahko družbena omrežja in vaše objave vseeno pomagajo, da povečate svoje možnosti zaposlitve?

Kakšna vsebina objav na družbenih omrežjih bo pripomogla k uspehu pri iskanju nove službe?

1. Glasba

Glasba.
Glasba.

Alex Boateng, vodja oddelka za urbano glasbo pri založbi Island Records, pravi, da se ob izbiranju primernih kandidatov osredotoča na glasbeni okus. Bolj kot to, katero zvrst posluša oseba, ga zanima strast do glasbe. Založba išče predvsem ljudi, ki so polni novih idej in zamisli.

2. Zanimanje za področje dela

Zanimanje za področje dela.
Zanimanje za področje dela.

Matt Barr, direktor športne agencije All Conditions Media, je navdušen nad tistimi ljudmi, ki na družbenih omrežjih pokažejo visoko stopnjo zanimanja za ekstremne športe. Če boste v debati o tej temi podali zanimivo mnenje, boste povečali svoje možnosti za zaposlitev.

3. Aktivno življenje

Aktivno življenje.
Aktivno življenje.

Lara Morgan, ustanoviteljica kozmetičnega podjetja Pacific Direct, pri ljudeh ceni aktiven način življenja. Športne fotografije ne bodo nikoli odveč. Lara namreč meni, da je človek z lastnostmi profesionalnega športnika, kot je denimo tekmovalnost, primeren kandidat za delo.

4. Dovršene fotografije

Dovršene fotografije.
Dovršene fotografije.

Rupert Rixon, ustanovitelj digitalne agencije Perspective Pictures, je še posebej naklonjen ljudem, ki se ne zadovoljijo z običajno fotografijo. Ob tem poudarja, da ne cilja na obvladovanje fotografskih prvin, pač pa na trud, vložen v fotografiranje.

5. Označevanje

Serijskega podjetnika Mika Southona prepričajo kandidati, ki na družbenih omrežjih pod objavami pogosto označujejo svoje znance. Na ta način sklepa, da se radi zapletejo v razpravo, kar šteje kot lastnost dobrih prodajalcev.

6. Optimizem

Optimizem.
Optimizem.

Dan Kieran, generalni direktor Unbound, se želi obdati z optimističnimi ljudmi. Slednji bodo s svojim razmišljanjem znatno pripomogli pri reševanju krize. Optimisti na družbenih omrežjih pogosto delijo zanimive, a težko razumljive novice.

7. Hobiji

Hobiji.
Hobiji.

Andrew Reeve, ustanovitelj spletne trgovine HonestBrew, želi svoje podrejene spoznati osebno. Prav zato želi izvedeti, kaj počnejo v prostem času. Kljub temu od svojih zaposlenih med delovnim časom zahteva resno delo.

8. Citati

Scott Morrison je ustanovitelj podjetja The Boom!, ki se ukvarja s kreativnim svetovanjem. Po njegovem mnenju je na družbenih omrežjih dovolj prostora tudi za citate. S tem misli predvsem na modre zapise iz poezije in filozofije.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.