Alexander McQueens nye vår/sommer 2014-kolleksjon, i all sin karakteristiske moteeksentrisitet, er akkompagnert av en mørk kampanje med Kate Moss, som følges spent med øynene til en ukjent voyeur.
Futuristični oglas, navdihnjen z britanskim kultnim trilerjem 60. let, Smrt v očeh (Peeping Tom), je bil posnet v vzhodnem Londonu, pod režisersko taktirko dolgoletnega McQueenovega kollega Stevena Kleina. V zgodbi kot osrednji lik in obraz kampanje nastopa Kate Moss, katere že skorajda nadnaravno sijoči rumeni lasje prodirajo skozi temo groze. Sprehajoč se po nočni ulici, kjer edino svetlobo oddaja trgovinica z brnečimi televizorji bizarnih prizorov, se potihoma izza ozadja prikrade črna senca neznanca s starinsko kamero, skozi katero opazujemo njegovo voajersko zasledovanje, vse v globine zapuščene stavbe, kjer postopoma odvrže posamezne kose oblačil. Vseskozi nas spremlja strašljivi zvok vznemirljivega dihanja, trilersko vzdušje pa še dodatno začini replika lutke, ki jo zasledovalec drži v rokah in dramatično odvrže v koš za smeti.
Izjemni kosi nove kolekcije se tako v svoji mešanici primitivno grafičnih oblik živahnih barv in ostrih linij zgledujejo po progresivnih umetniških gibanjih zgodnjih 20. let. Plisirana krila v videzu škotskih kiltov, novodobne biker jakne in drzni usnjeni topi, okrašeni z zlatom kovinskih in ognjeno pernatimi dodatki. McQueen s tem ponovno prinaša osupljivo kolekcijo, ki jo odlikuje igra dvigovanja utripa izven tega sveta.