I H&M Conscious Exclusive A/W20-kolleksjonen er utsøkte deler laget av bærekraftige materialer hentet fra avfall. Det som vanligvis kastes blir med vilje omgjort til skatter som skal elskes og verdsettes. Dette lar oss sette pris på potensialet til avfall og å bli inspirert av kreativiteten som kommer av behovet for å gjenbruke ting. Conscious Exclusive A/W20-kolleksjonen vil være tilgjengelig på hm.com fra 1. desember.
Samling H&M Conscious Exclusive A/W20, ki dobesedno ustvarja lepoto iz odpadkov, vključuje inovativne tkanine in procese, ki spreminjajo odpadke rastlinskega izvora v naravna vlakna, tkanine iz trajnostno pridobljene lesne kaše ali pa uporabljajo edinstven proces “garment-to-garment”. Materiale lahko najdemo v ženskih oblačilih, kot so razkošne večerne obleke v črnem in zelenem žakardnem taftu, rumenem žakardu ali okrašenem s prašno zelenimi rožami, pomešanimi z obsežnimi zgornjimi deli in krojenimi detajli. Dramatičen volumen, mehke strukturirane oblike in glamurozni naborki v močnem podtonu ustvarijo temno privlačen videz in občutek. V kolekcijo Conscious Exclusive se vračajo moška oblačila, s klasičnim smokingom, luksuzno obleko, srajco in jakno v rumenem žakardu.
Modni dodatki vključujejo drzne kratke ogrlice, uhane og sponke za čevlje iz recikliranih kovin og solbriller, narejena iz materiala Made of Air®, ki je delno izdelan iz odpadne biomase. Sko so narejeni tako, da jih lahko nosite kot odprte natikače (“mules”) ali kot škornje z odstranljivim delom, narejenim iz veganskega usnja VEGEA™, delno izdelanega iz vinskih stranskih izdelkov. Za potiske v celotni kolekciji so navdih črpali s cvetličnih tapet ali tapserije iz preteklih dni, medtem ko cvetlični našitki in vešče aludirajo tako na življenje, kot tudi propadanje.
Kampanja Conscious Exclusive A/W20 nas spodbuja, da “nosimo odpadke” in spremenimo modo. Zvezda kampanje je Zinnia Kumar, rojena Avstralka, ki v Londonu dela kot ekologinja, aktivistka in manekenka, ki dodaja: “Navdušena sem, da sem lahko del kampanje Conscious Exclusive, še posebej, ker H&M utira pot trajnostnim kolekcijam, da postanejo norma industrije. Kot potrošniki nam ne bo več treba izbirati med modo in trajnostnostjo, saj bosta postali eno. Kot ekologinja, ki dela v svetu mode, me to navdaja z upanjem.”