Selv om medlemmene av sykkellaget Bogota Humana ikke presterte spesielt bra i Tour of Toscana, fikk de likevel mye medieoppmerksomhet da et gruppebilde av dem i «nakne» drakter gikk viralt verden over. Draktene, som imiterer kvinnelige kjønnsorganer, vakte også oppsikt blant de kompetente myndighetene i Det internasjonale sykkelforbundet (UCI). Er det sexisme på jobb eller bare billig reklame? Døm selv.
”Dresi kolumbijske ženske kolesarske ekipe (Bogota Humana, op.p.) v kožni barvi so nesprejemljivi,” je rohnel Britanec Brian Cookson, predsednik UCI-ja in nadaljeval. “Strinjamo se z vsemi, ki ste opozorili na neprimernost dresov kolumbijske ekipe. To je nesprejemljivo z vsemi standardi človeške dostojnosti.” Verjetno na tem mestu ne bo kaj dosti pomagalo, če omenimo, da sporni del sicer rdečo-rumenih dresov ni hud, men gylden farge in da je bil podoben vzorec že uporabljen tudi na moških dresih (glej sliko).
V vsakem primeru močno namiguje na razgaljenost intimnih delov. Ali je to golo naključje ali pa smo spet priča simptomu, ki ga vidimo npr. pri stojalih za kolesa, kjer avtor stvari zasnuje le v teoriji, ki so v končni izdelek prelite mimo cedila, ki se mu reče preizkus i praksis.
Seveda je s to kontroverzno zaplato na dresih na površje priplavalo tudi vprašanje seksizma og neenakopravnosti žensk, ki so tudi v kolesarstvu slabše plačane kot njihovi moški kolegi.
LES MER: Po vsej verjetnosti najbolj bizaren oglas z brazilsko tematiko – Old Spice | Drill to Brazil
Vpadljivi, ekstravagantni, seksistični, neprimerni, nesprejemljivi, modna katastrofa,… je družbeni oz. socialno-omrežni konsenz. Kako pa bi jih vi opisali?