fbpx

Lacoste byttet ut krokodillen sin med en truet dyreart

Lacoste-selskapet er velkjent for alle med sin logo som viser en krokodille. I det minste for en stund vil dette dyret si farvel. Det vil bli erstattet av bilder av truede dyrearter.

Pi Lacosteu želijo na ta način ponuditi pomoč tistim, ki jo najbolj potrebujejo – ogroženim živalim.

Zanimivo, da se logotip od nastanka podjetja leta 1933 ni spremenil niti enkrat. Lacoste se je vselej predstavljal z zelenim krokodilom. Kupci bodo tako imeli priložnost, da kupijo Lacostova oblačila, okrašena z novimi logotipi.

Javanski nosorog.
Javanski nosorog.

Linija izdelkov bo na voljo v omejeni količini. Med živalmi, ki bodo za kratek čas nadomestile krokodila, bodo denimo sumatranski tiger, črni gibon, kakapo, javanski nosorog in kalifornijska pliskavka.

Lacoste projekt, ki je bil predstavljen na pariškem tednu mode, pripravlja skupaj s Svetovno zvezo za varstvo narave. Sodelovanje naj bi trajalo tri leta. V načrtu je, da bo izdelanih 1775 belih polo majic z novimi logotipi. Prav toliko znaša tudi število ogroženih vrst na svetu. Majice bodo stale 148 evrov. Ves denar iz njihove prodaje bo namenjen Svetovni zvezi za varstvo okolja, ki bo s temi sredstvi pomagala zaščititi živali pred izumrtjem.

Katera žival bo krasila vašo novo majico?
Katera žival bo krasila vašo novo majico?

Podjetje je treba pohvaliti za družbeno odgovorno ravnanje. Seveda pa vam tudi, če želite kupiti izdelke znamke Lacoste z originalnim logotipom, ni treba skrbeti. To bo še vedno mogoče.

Mer informasjon

Mer informasjon:
lacoste.com

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.