fbpx

Folk måtte tegne de 10 mest kjente logoene etter minnet og noen av dem lo

Merkevarer investerer enorme mengder penger i markedsføringsaktiviteter. Logoene deres angriper oss fra alle kanter, så det er ikke uvanlig at de allerede har blitt godt forankret i underbevisstheten vår.

Selskap Signs.com je izpeljalo zanimiv eksperiment Branded in Memory, hvor det er 156 Američanov, starih med 20 og 70 let, prosilo, da po spominu kar se da natančno narišejo 10 svetovno znanih logotipov.

Rezultati razkrivajo, da so se posameznikom v spomin vtisnili različni primerki logotipov. Potrošniki so si najbolje zapomnili Ikein logotip, medtem ko se je na zadnjem mestu znašel Starbucksov logotip.

Na prvem mestu lestvice se je znašla Ikea.
Na prvem mestu lestvice se je znašla Ikea.

Kljub številnim razlikam je moč opaziti, da je večina sodelujočih vsaj približno uganila farge, kar dokazuje, da je privlačna barvna kombinacija izjemno pomemben del uspešnega logotipa. Psihologinja Karen Haller ob tem dodaja, da ljudje z barvami najprej vzpostavimo čustveno povezavo. Šele zatem pozornost posvetimo obliki, logotipu kot celota in pomožnemu besedilu.

Gotovo vas že zanima, kakšne risbe so nastale med eksperimentom. Verjamemo, da se boste ob pogledu nanje pošteno nasmejali.

eple

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Adidas

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Burger King

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Starbucks

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Domino’s Pizza

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Foot Locker

Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Target

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Ikea

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

7Eleven

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Walmart

Evolucija logotipa.
Evolucija logotipa.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Logotip po spominu 156 ljudi.
Najbolj zanimive risbe.
Najbolj zanimive risbe.

Mer informasjon

Mer informasjon:
signs.com

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.