Merkevarer investerer enorme mengder penger i markedsføringsaktiviteter. Logoene deres angriper oss fra alle kanter, så det er ikke uvanlig at de allerede har blitt godt forankret i underbevisstheten vår.
Selskap Signs.com je izpeljalo zanimiv eksperiment Branded in Memory, hvor det er 156 Američanov, i alderen mellom 20 og 70 let, prosilo, da po spominu kar se da natančno narišejo 10 svetovno znanih logotipov.
Rezultati razkrivajo, da so se posameznikom v spomin vtisnili različni primerki logotipov. Potrošniki so si najbolje zapomnili Ikein logotip, medtem ko se je na zadnjem mestu znašel Starbucksov logotip.

Kljub številnim razlikam je moč opaziti, da je večina sodelujočih vsaj približno uganila farge, kar dokazuje, da je privlačna barvna kombinacija izjemno pomemben del uspešnega logotipa. Psihologinja Karen Haller ob tem dodaja, da ljudje z barvami najprej vzpostavimo čustveno povezavo. Šele zatem pozornost posvetimo obliki, logotipu kot celota in pomožnemu besedilu.
Gotovo vas že zanima, kakšne risbe so nastale med eksperimentom. Verjamemo, da se boste ob pogledu nanje pošteno nasmejali.
eple



Adidas



Burger King



Starbucks



Domino's Pizza



Foot Locker


Mål



Ikea



7Eleven



Walmart



Mer informasjon:
signs.com






