For første gang siden 2013 vil McDonald's endre det grafiske utseendet på emballasjen i sine gatekjøkkenrestauranter rundt om i verden. Nye papirposer, gryter og matemballasje med ren, enkel og fargerik grafikk kommer til McDonald's-restaurantene innen utgangen av 2016.
Mantra “manj je več” se je prijela tudi nove grafične podobe embalaže, ki so jo za McDonald’s oblikovali v ameriški agenciji Boxer. Nova podoba je preprosta in sledi novi viziji McDonaldsa, ki stremi k sodobnemu og det gjorde det zavzel za izboljšanje svojih storitev in hrane.
Na rjavih papirnatih vrečkah in škatlah za hrano, ki jo obiskovalci McDonaldsove restavracije vzamejo s seboj, ter belih lončkih s pijačo izstopajo McDonaldsov logotip in imena njegovih hamburgerjev v neonsko oranžni, živo rožnati, rdeči, nebeško modri in strupeno zeleni barvi v za McDonald’s značilni, a tokrat odebeljeni pisavi. Dinamični napisi se igrivo nadaljujejo čez robove embalaže. Ker so vodilni pri McDonaldsu prepričani, da njihove embalaže predstavljajo nekakšen reklamni pano, je nova podoba preprosta, očiščena, izstopajoča in barvita.
LES MER: McSki: McDonald’s s smučarsko različico McDriva
Cilj, ki si ga McDonald’s prizadeva doseči do konca leta 2020, je, da bi vso njegovo embalažo izdelali iz recikliranih materialov. Čeprav je pod do tja še dolga, je podjetje ob predstavitvi nove embalaže sodelovalo s študenti Univerze v Miamiju, ki so iz nove embalaže McDonaldsa ustvarili modne dodatke.
Medtem ko je nova embalaža že v ameriških restavracijah hitre prehrane McDonald’s, pa jih bodo v ostale restavracije po svetu postopoma uvozili do konca leta 2016.
Deluje, kot da je šla nova grafična podoba McDonaldsove embalaže na dieto, ampak bo prepričala tudi ljudi, da se obetajo pozitivne spremembe tudi na področju hrane, ki jo ponujajo?