Mercedes-AMG GT Roadster er den takløse versjonen av den nåværende sportyste bilen med en trespiss stjerne. To derivater vil være tilgjengelige, nemlig entry-level (AMG GT Roadster) med 476 hk og den kraftigere (GT C Roadster) med 557 hk. Samtidig vil dette være den kraftigste versjonen av Roadster, som har mange tekniske egenskaper til AMG GT R coupe, det kraftigste medlemmet av GT-familien, som nylig debuterte.
Mercedes bo na pariški avtosalon pripeljal brezstrešno navezo modell Mercedes-AMG GT, in sicer modela Mercedes-AMG GT Roadster in Mercedes-AMG GT C Roadster. Oba razpolagata s 4-litrskim biturbo motorjem V8, le da pri prvem ta zmore 476 KM (350 kW, najvišji navor 630 Nm), agregat močnejše izpeljanke pa iz sebe lahko iztisne 557 hk oz. 410 kW, kar je le 20 kW manj kot prvak razreda GT AMG GT R (najvišji navor 680 Nm). GT C se od 0 do 100 km/h izstreli v 3,7 sekunde, za trohico manj zmogljiva različica pa za to potrebuje 4 sekunde. In medtem ko slednji zmore hitrosti do 302 km/h, se GT C-ju merilnik ustavi pri 316 km/h.
LES MER: Mercedes-AMG GT R: andre sjåfører vil være grønne av misunnelse!
Mercedes-AMG GT C Roadster si je od modela AMG GT R sposodil precej športnega znanja. Med drugim krmiljenje zadnjega para koles (ta spreminjata kot in s tem pomagata pri vožnji skozi zavoje) in elektronsko zaporo diferenciala na zadnji premi, ki ga dopolnjuje športno vzmetenje AMG Ride Control. Podobnost se odraža tudi v mišičastem videzu in nadstandardni standardni opremi. Moč na zadnja kolesa prenaša prilagojen 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik AMG Speedshift DCT 7, ki se ponaša s krajšimi razmerji (zgolj sedma je daljša). Na voljo so štirje načini vožnje (od udobne do karseda poskočne ter takšne po lastni izbiri), in sicer C (Komfort), S (Sport), S+ (Sport Plus) in I (Individual).
Če vam to ni dovolj, lahko za model Mercedes-AMG GT C Roadster (ta ima vgrajeno tudi litium-ion-batteri) izberete paket ender, som har menjalnik prikrojen za dirkalno stezo, dodelan pa je tudi zvok iz izpušnih cevi. Streha je mehka in trislojna (na voljo v bež, črni in rdeči barvi), po okvirju pa se pretakajo aluminij, magnezij in jeklo, ki zagotavljajo, da težišče avtomobila ostaja pri tleh. Razpre se v 11 sekundah, voznik pa jo lahko zapira in odpira do hitrosti 50 km/h. Za zvok v dvosedežni potniški kabini skrbi edinstven prostorski avdio sistem Burmester, za rohnenje samega avtomobila pa znani variabilni izpušni sistem, ki ustvarja zares edinstven športni zvok motorja. Brezstrešni različici modela Mercedes-AMG GT bosta v salone zapeljali jeseni 2017. Cena za zdaj ostaja neznanka.
Mercedes-AMG GT Roadster (2017):
Mer informasjon:
mercedes-benz.com