Hvor går grensene? Millie Bobby Brown, den strålende unge stjernen fra Netflix' Stranger Things, er det nye ansiktet til motehuset Calvin Klein. Det er den første kampanjen fra kreativ leder Raf Simons i hans nye rolle, og han presser aldersgrensen betraktelig ned. For mye? Vil barn bli en fast del av kampanjer rettet mot voksne kvinner?
Raf Simons se nikoli ni zadovoljil z ustaljenimi modnimi praksami, zato je bilo njegovi prvi kampanji v vlogi kreativnega direktorja modne hiše Calvin Klein (prej je bil kreativni direktor Diorja) usojeno, da bo dvignila veliko prahu. Povlekel je drzno potezo in za zaščitni obraz svoje debitantske kampanje v novi vlogi izbral mlado zvezdnico serije Stranger Things Millie Bobby Brown, ki šteje rosnih 12 let. Ta je na svojem Instagram profilu, ki ima 2,5 milijona sledilcev, ob sliki iz kampanje zapisala, da je nad izbiro počaščena. Pred tem je pozirala že za revijo Interview.
LES MER: Calvin Klein og Kendall Jenner med en kilende undertøyskampanje
Poleg nje v kampanji za linijo Calvin Klein By Appointment, ki trenutno šteje 14 videzov in stavi na značaj posameznika in je oblikovana v čast ameriškim ženskam, nastopajo še znane Natalie Westling, Lineisy Montero, Abbey Lee Kershaw in Kiki Willems. Kmalu se v New Yorku obeta tudi prva modna revija, ki jo bo pripravil Simons.
Galerija – iz kolekcije Calvin Klein By Appointment:
Mer informasjon:
explore.calvinklein.com