fbpx

De tok på seg refleksvester og kom seg gratis overalt

Odsevni jopič - vstopnica v svet

David Allegretti og vennen hans Sean gjennomførte et interessant sosialt eksperiment. De tok på seg refleksvester, slike som vanligvis bæres av regissører og sikkerhetsvakter, og sjekket om dette ville få dem gratis inn på en konsert, dyrehagen, kinoen... Det viste seg at refleksvesten er en universalbillett for konserter, sport, kultur og andre arrangementer.

Se želite izogniti plačilu vstopnine in kart za različne prireditve? Vse, kar potrebujete, je odsevni jopič. Vsaj tako ugotavljala Avstralca David Allegretti og vennen hans Sean, ki sta si nadela fluorescentni odsevni jopič, kakršnega običajno nosijo varnostniki in reditelji, ter šla. Najprej v kino in brez težav prišla v dvorano. Nato sta srečo poskusila še v lokalnem živalskem vrtu, kjer sta prav tako brez težav prišla mimo vhoda. Tu sta bila že celo tako predrzna, da sta pozdravila ‘kolega’, ki skrbi za prodajo vstopnic. Kot sta dejala, kar nista mogla verjeti, kako preprosto je.

LES MER: Digital rehabilitering: familien ga helt opp digital teknologi i en uke

Nadela sta si odsevni jopič in brez težav prišla brezplačno na koncert.
Nadela sta si odsevni jopič in brez težav prišla brezplačno na koncert.

Prav neverjetno je, kakšno moč ima uniforma, ki pogosto daje občutek avtoritete in moči. Ljudje večinoma tistim z uniformo zaupamo in upoštevamo njihove besede. Da zadeva res ”deluje”, sta preverila še na koncertu skupine Coldplay, ki je nastopala na stadionu v Melbournu. Tudi tu sta se zlahka prebiti mimo varnostnikov in pobiralcev vstopnic. Kako že pravijo? Če ne poskusiš, ne veš. Morda pa tudi vam na ta način uspe priti zastonj na kakšen koncert. Ne veze in poznanstva, odsevni jopič je vstopnica v svet!

Galerija – z odsevnim jopičem sta pretentala zaposlene:

Mer informasjon

Več o avtorjema:
instagram.com
instagram.com

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.