fbpx

Nagradna igra – NLB študentom podarja 5×200 evrov za najemnino

NLB v okviru jesenske akcije za promocijo Študentskega paketa izvaja nagradno igro, v kateri si študentje lahko priborijo denarno nagrado v okvirni višini ene mesečne najemnine. Nagradna igra je le ena izmed aktivnosti v kampanji, ki poziva mlade k ustvarjanju in zagonu nekonvencionalnih poslovnih idej, o katerih sanjajo. Med drugimi je ambasador akcije študent in ekstremni športnik, Bine Žalohar, ki je iz ljubezni do ekstremnih športov razvil vir zaslužka.

Z odprtjem NLB Študentskega paketa ali sodelovanjem v Facebook nagradni igri si lahko mladi priborite nagrado v višini 200 evrov, ki znaša toliko kot povprečna enomesečna najemnina v študentskem domu. V NLB so se odločili, da z namenom spodbude mladih pri ustvarjanju in zagonu podjetniških v kampanji predstavijo zgodbe mladih Slovencev, ki so ustvarjali in si ustvarili svojo delovno mesto ali vir zaslužka že v času študija. »Želimo širiti pozitivne zgodbe, zgodbe o tem, da se splača ustvarjati in slediti svoj strastem,« pojasnjuje Brigita Švigelj, vodja tržnega komuniciranja za mlade uporabnike iz Nove Ljubljanske banke.

Ti 200 evrov pride kaj prav?
Ti 200 evrov pride kaj prav?

Tako je eden izmed obrazov kampanje Bine Žalohar. Freestyle smučar, downhill kolesar, surfar in ljubitelji drugih ekstremnih športov v naravi. Binetu konvencialni športi niso predstavljali izziva, zato se je odločil, da bo njegova ljubezen do ekstremnih športov postal njegov način življenja in njegov vir zaslužka. Čeprav še študent, je danes tudi profesionalni ekstremni športnik, učitelj smučanja, tekmovalec, prav tako pa sodeluje v različnih filmskih projektih.

O nagradni igri

Nagradna igra traja do 20. oktobra, če te zanima kako lahko sodeluješ obišči Facebook stran Klik Generacija.

Mer informasjon

Mer informasjon:
www.facebook.com

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.