fbpx

Konkurranse: Søknader til 2ndSkin kun frem til 30. november!

Oblikovalski natečaj 2ndSkin za redizajn etikete najbolj priljubljenega zeliščnega likerja se zapira 30. novembra.

Medtem ko strokovna žirija že nestrpno pričakuje oblikovalske rešitve, ustvarjalci še izdelujejo svoje kreativne predloge. Strokovna žirija bo v dizajnih iskala izvirnost, povezanost ideje z izhodišči, prepoznavnost in nezamenljivost, kreativno uporabo barvnih pantonov ter dodatne inovativne elemente, ki bodo s potrošnikom komunicirali tako na prodajnem mestu kot ob uživanju pijače. Dela bodo ocenjevali  Anže Herbst, produktni vodja G3 Spirits, Tjaša Kokalj, manekenka, Sašo Radovič, art direktor, in Aljoša Bagola, kreativni direktor.

Izmed vseh prejetih del bo žirija najprej izbrala 10 finalistov, nato pa še zmagovalno ter drugo in tretjeuvrščeno delo. Zmagovalni dizajn bo krasil 10.000 steklenic priljubljenega zeliščnega likerja, zmagovalec pa bo prejel 1.000 evrov denarne nagrade ter skupaj z drugo in tretjeuvrščenim odpotoval tudi v nemško mesto Wolfenbüttel, na ogled tovarne, ter v prestolnico nočnega življena Berlin.

Več informacij in prijave: 2ndskin.si

Mer informasjon

Mer informasjon:
2ndskin.si

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.