Besøket til Victoria Chaplin – datteren til den amerikanske legenden Charlie Chaplin – og Jean-Baptiste Thierrée er vanskelig å beskrive med riktig mengde entusiasme, fordi det handler om en skaper som, ikke uten grunn, har fascinert verdenspublikummet i flere tiår. . Spenning er imidlertid ikke alt...
Obisk Victorie Chaplin – hčere ameriške legende Charlieja Chaplina – in Jean-Baptista Thierréeja je težko opisati s pravo mero zanosa, saj gre za ustvarjalca, ki svetovno javnost, ne brez razloga, navdušujeta že desetletja. Navduševanje pa le ni vse, kar ustvarjalni par prinaša; gre namreč za duo, po katerem se zgledujejo nekateri zelo uspešni producentje in ustvarjalci sodobnega cirkusa, kot je Cirque du Soleil, saj sta z veliko mero poetičnosti in vizije pred desetletji spremenila podobo cirkuškega žanra. Že dejstvo, kako sta se nekdaj obetavni francoski igralec in hči slavnega komika srečala, pove nekaj o spontanosti in igrivosti para. Jean-Baptiste je “odkril” Victorio v nekem časopisnem članku, kjer se je na fotografiji pojavila ob svojem očetu Charlieju. Ker je v članku prebral, da bi Victoria rada postala klovnesa, ji je napisal pismo. Ni se nadejal odgovora, a Victoria mu je odgovorila. S tem sta vizionarja začela pohod po svetovnih odrih. Iz današnje perspektive je njun uspeh logičen, saj sta učenec Resnaisa, Fellinija in Brooka z željo po novem gledališču in hčer slavnega komika recept za slavo. Nastal je povsem drugačen, nekomercialen cirkus brez mučenja živali, poln poezije in domišljije. Z njuno združitvijo je cirkus iz razvedrila prestopil v umetniško gledališče in postal pomembna gledališka zvrst. Kljub vsemu so sedeži ob nastanku Nevidnega cirkusa v devetdesetih letih prejšnjega stoletja ostali prazni, čeprav je par do takrat uspešno zabaval občinstvo že nekaj desetletij. Thierrée je nerazprodane predstave sprejel z značilnim humorjem; na vratih gledališča je ob naslednji predstavi visel napis “Nevidno gledališče se bo predstavilo nevidnemu občinstvu”. Od takrat dalje je stodvajset minut kratkih prizorov, ki se poigravajo z obdobjem britanskega gledališča, popularnega konec 19. in začetek 20. stoletja. svetovna senzacija.