I 43 år, så lenge Nike har gitt oss innovative sportssko, har det London-baserte animasjonsstudioet Golden Wolf presset det inn i en to-minutters video med tittelen "Nike Genealogy of Innovation". Vi reiser i takt med tegneseriehelten Flash, noe som på en eller annen måte er logisk, siden den siste modellen som presenteres, ligner sterkt på hans varemerkefarger. 200 modeller, syv 'generasjoner'. Bare se på det!
Nike ni samo znamka, Nike je način življenja. In video je nedvomno ‘najk-ompilacija’, ki ste jo videli v zadnjem času.
LES MER: Nike: komfort og metallisk trend kombinert i prestisjetøfler
Štiri desetletja je dolga doba in v tem času je Nike iz skromnega podjetja prerasel v multinacionalko, ki narekuje trend in kot za stavo zbira trofeje v vseh športnih panogah. Izid videa »Nike Genealogy of Innovation«, ki zgodovine razkosa na sedem delov, soupada z izidom 240 strani lang bøker z istim naslovom.
Nike, ki se je sprva imenoval Blue Ribbon Sports, današnje ime pa si je sposodil pri grški boginji zmage, pa s tem ne zapira svojega poglavja v zgodovini športa. Da se to ne bo nikoli zares zgodilo, sta poskrbela znak in slogan. »Swoosh«- Nikov logotip že vse od leta 1971, ko je Nike dobil svoje današnje ime in verjetno eden najbolj prepoznavnih emblemov- in njihov enako slavni slogan »Just Do It«– ki se je pojavil 16 let kasneje (1988) in je eden najmočnejših motivacijskih parol– sta zagotovilo, da bo Nike z nami še dolgo za tem, ko se bo odločil, da ‘obesi čevlje na klin’. Hmmm, ali samo nas to spominja na tisto Vodnikovo: »Ne sina, ne hčere po meni ne bo…« Skratka, ste si že pogledali video? Just watch it!
Mer informasjon: www.nike.com