fbpx

Den nye Audi A6 Avant: en vakker stasjonsvogn for moderne tid

Novi Audi A6 Avant

Audis nye stasjonsvogn vil helt sikkert 'stjele' en del kjøpere fra konkurrerende BMW 5-serie og Mercedes-Benz E-klasse. For mindre enn en måned siden så vi den nye Audi A6 i sedan-form, men nå er det en enda mer praktisk, ny Audi A6 Avant tilgjengelig. . Sammenlignet med sedanen er Avant enda mer forførende og tilbyr nøyaktig samme teknologi. Ved å ha fordelen av et stort bagasjerom, som er stort nok for hele familien.

Zunanja podoba novega Audija A6 Avanta ne nakazuje zgolj praktičnosti, temveč je zaradi nizkega količnika zračnega upora tudi izredno effektiv. Ker se pri Avantu vse vrti okoli prtljažnega prostora, kar preidimo k številkam. Prtljažni prostor ima velikost 565 litrov, če pa podremo zadnjo vrsto sedežev, se ta poveča na zajetnih 1.680 litrov. Elektronska zadnja vrata in elektronsko upravljano pregrinjalo prtljažnega prostora sta pri A6 Avantu že v serijski ponudbi, ob doplačilu pa si lahko omislite še senzor, da boste lahko prtljažna vrata odpirali s kretnjo noge.

Da bi še bolj povečali praktičnost prtljažnega prostora, bo Audi v Avanta vgradil ‘tračnice’, ki omogočajo izvlek dna prtljažnega prostora. K temu bo dodal še zaščitno mrežo, dva kavlja za pritrditev vrečk in elastičen trak za omejitev premikanja predmetov. Tisti, ki so pripravljeni odšteti nekaj več, si lahko omislijo komplet s teleskopsko palico in trakovi, s katerim si lahko uporabniki po svoje preuredijo prtljažni prostor. V primerjavi s predhodnim A6 Avantom je potniška kabina prostornejša in ima več prostora za ramena in komolce. V primerjavi z rivali ima Audi A6 Avant največ prostora za kolena potnikov.

Spredaj ima Audi A6 Avant enako osrednjo konzolo kot limuzina, z dvema zaslonoma na dotik, v velikosti 10,1 og 8,6 palca. Poleg tega pa še voznikovo instrumentalno ploščo, ki je popolnoma digitalizirana in velika 12,3 palca. Karavan je od limuzine podedoval vso tehnologijo in tako prav nič ne zaostaja za njo. Vsi motorji ima tako imenovani mini hibridni sistem in so povezani s 7-stopenjskim S tronic menjalnikom ali 8-stopenjskim tiptronicom, ki je povezan s štirikolesnim pogonom Quattro. Za doplačilo se lahko odločite za športni diferencial, ki razporedi moč med zadnjima dvema kolesoma. Sistem MHEV lahko pridobi do 12 kilovatov električne energije in jo shrani v bateriji. S to energijo imamo omogočeno vožnjo z ugasnjenim motorjem vse do 160 km/h.

Ceno Audija A6 Avant bo mogoče dvigniti s kopico dodatne opreme, saj imamo na izbiro 21-tommers felger, športni paket opreme S Line, head-up zaslon in zvočni sistem Bang & Olufsen z 19 zvočniki. Novi Audi A6 Avant ima zagotovo fantastičen dizajn, odločilen pa bo seveda prtljažni prostor, ki je prepričal že mnogo zadovoljnih uporabnikov.

Galerija slik: Novi Audi A6 Avant

Mer informasjon

Mer informasjon:
audi.si

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.