Hver gang noen nevner en sportssedan, er BMW M5 definitivt en av de første bilene du tenker på. Dette bayerske merket fungerer som krypton for mange slovenere, og det er ikke rart at lidenskapelige argumenter bryter ut på tavernaer og barer om hvilken av den hellige treenigheten som er best.
M5 det vil ikke najbolj nedolžna igrača, pod pokrov so mu namreč namestili 4,4-litrski V8 agregat z dvema turbinama, ki iz sebe iztisne krepkih 600 konjskih sil. Za vse navdušence nad ročnim pretikanjem med prestavami žal sledi hladen tuš, novi BMW M5 bo na voljo le z avtomatskim 8-stopenjskim menjalnikom. Kombinacija močnega motorja in hitrega menjalnika zagotavlja, da bo M5 potreboval le 3,5 sekunder pri pospeševanju od 0 til 100 km/t. Umika se tudi klasični pogon na zadnji kolesni par. Tega bo zamenjal pogon na alle fire hjulene, a brez skrbi, še vedno bo imel M5 večino časa pogon zadaj, prednji se bo vključil v igro le tedaj, ko bo zadek že začelo odnašati k hudiču. Tako tudi cvileči štarti in kurjenje gum ne bodo misija nemogoče.
Kar nam je uspelo videti do zdaj, je še kako privlačno in nestrpno pričakujemo september med det Frankfurtski avtosalon, na katerem nam bodo bavarca tudi uradno predstavili. V kolikor si želite, da se tudi vam malce naježijo dlake, vabljeni k poslušanju mogočnega grmenja novega BMW M5.
Mer informasjon:
bmw.si