Den siste Porsche Boxster var ganske gammel, så Porsche bestemte seg for å renovere sin minste cabriolet. Porsche 718 Boxster beholder seriens gjenkjennelige egenskaper, men har fått litt ekstra muskler. De endret også litt på interiøret, hvor vi finner endringer på dashbord og luftinntaksåpninger, og Porsche Communication Management-systemet ble også «malt på nytt». Og en annen viktig informasjon, de slapp to sylindre. Likevel er 718 Boxster kraftigere enn forgjengeren.
Kabriolet Porsche 718 Boxster je vizualno podoben predhodniku, a dovolj drugačen, da ju ne moremo zamenjati. Pridobil je nekaj mišične mase, predvsem spredaj, v bokih in zadku, kjer najdemo še nova LED-svetila. Novi Boxster si je oznako 718 prislužil, ker ga v nasprotju s šestvaljnim (do zdaj smo ga bili vajeni kot šestvaljneža) poganja štirivaljni pogonski agregat.
Na voljo bosta dve različici motorjev. Osnovna je 2,0-litrski agregat s 300 KM (221 kW, 30 Nm navora), s čimer šestvaljnega predhodnika poseka 35 KM in 100 Nm navora. Srce močnejšega modela, Porscheja 718 Boxster S, pa bo 2,5-litrski turbo agregat s 350-člansko konjenico (257 kW, 419 Nm navora), kar je 35 KM oz. 58 Nm več od prejšnjega S-a. Oznako 718 si je Porsche 718 Boxster izposodil pri Porschejevem dirkalniku s sredinsko nameščenim motorjem, ki je žel uspehe v 50. in 60. letih prejšnjega stoletja.
LES MER: 19 interessante fakta du ikke visste om Porsche
Moč na kolesa Porscheja 718 Boxster prenaša 6-trinns manuell girkasse, za doplačilo pa 7-stopenjski dvosklopčni PDK. Do stotice z mesta z ročnim menjalnikom osnovni model tega kabrioleta potegne v 4,9 sekunde, s PDK-jem pa še dve desetinki hitreje. Če si privoščite paket opreme Sport Chrono, bo do tja odsprintal v 4,5 sekunde. Časi modela 718 Boxster S so še bolj impresivni, saj postavi naslednje čase: 4,4 sekunde, 4,2 sekundi oz. 4 sekunde. Navzlic povečani izhodni moči pa so štirivaljni motorji novega Porsche Boxsterja 14 odstotkov varčnejši kot predhodniki.
Mer informasjon:
porsche.com