Designkonkurransen 2ndSkin, i samarbeid med den mest populære urtelikøren i verden, leter etter et tilfeldig oppfrisket design som vil overbevise ekspertjuryen med kreativt design, gjennomtenkte valg og riktig mengde selvtillit. Det vinnende designet vil pryde så mange som 10 000 flasker med den ikoniske bitteren, noe som gir unge skapere en eksepsjonell mulighet for en merkbar ytelse både i Slovenia og i utlandet. Søknadene er åpne frem til 30. november 2014.
Strokovna žirija, bo v dizajnih iskala izvirnost, povezanost ideje z izhodišči, prepoznavnost in nezamenljivost, kreativno uporabo barvnih pantonov ter dodatne inovativne elemente, ki bodo s potrošnikom komunicirali tako na prodajnem mestu kot ob uživanju pijače. O zmagovalnem delu bodo odločali Anže Herbst, produktni vodja pri družbi G3 Spirits, Tjaša Kokalj, modna poznavalka, Sašo Radović, modni urednik, og Aljoša Bagola, kreativni direktor.
Izmed vseh prejetih del bo žirija najprej izbrala 10 finalistov, nato pa še zmagovalno ter drugo in tretje uvrščeno delo. Zmagovalni dizajn bo krasil 10.000 steklenic priljubljenega zeliščnega likerja, zmagovalca nagradil z 1000 euro, tri najboljše pa popeljal na ogled tovarne znane grenčice, v nemško mesto Wolfenbüttel, in obisk evropske prestolnice nočnega življenja, Berlin.
Mer på 2ndSkin.si.
Več informacij o natečaju:
2ndskin.si