Etter Mokka og Crossland har X-divisjonen fått et helt nytt medlem, Opel Grandland X, som er annerledes både når det gjelder dimensjoner og brukervennlighet. Grandland X er Opels representant i C-SUV-segmentet, hvor den hovedsakelig vil appellere til menn i sin beste alder, som lever et mer aktivt liv og fortsatt har et stort eventyrlyst.
Opel Grandland X je tisto, kar smo v družini X potrebovali oziroma pogrešali. Oblikovno zelo všečen avtomobil po velikosti prekaša Crosslanda X in je verjetno bolj primeren za mestna središča, kot je to Mokka X. Prav zato se od Grandlanda pričakuje veliko, saj so prvi vtisi z njim zelo pozitivni. Opel Grandland X se lahko pohvali z veliko prostora v notranjosti in s prtljažnim prostorom v velikosti 514 litrov. Če se poklopi zadnje sedeže, se prostornina prtljažnega prostora poveča na 1652 litrov.
Kot smo pri Oplu že vajeni, ima tudi Grandland X kopico uporabne opreme, ki nam olajšanja čas, preživet za volanom avtomobila. Ergonomski prednji sedeži z AGR-certifikatom so le eni izmed teh bombonov, saj omogočajo tako oppvarming i tillegg til prezračevanje voznikove zadnjice. Če imamo polne roke, lahko s pomočjo elektronike prtljažna vrata odpremo kar z gibom noge. Omislimo si lahko ogrevan volan, ogrevana stranska ogledala og ogrevanje vetrobranskega stekla. To se pri –10 °C odtali v zgolj dveh minutah. Zajetna je tehnologija v obliki asistenčnih sistemov, ki jih je z vsakim novim modelom več. Seveda ne gre brez priročnega sistema OnStar, IntelLinka in prilagodljivih žarometov LED AFL.
Opel Grandland X ima v svojem segmentu kopico konkurentov. Med njimi so najuspešnejši pri Hyundaiju s svojim Tucsonom, ki mu sledijo Volkswagen Tiguan, Nissan Qashqai in drugi. Ob lansiranju se bo Grandland X s temi konkurenti spopadel z 1,2-litrskim turbo bencinskim motorjem s 130 hestekrefter in 1,6-litrskim dizelskim motorjem, ki ima 120 hestekrefter. Pozneje se bodo pridružili motorji z močjo do 180 konjskih moči in taki z močjo, manjšo od 120 konjskih moči. Potrjen je bil tudi prihod plug-in hybrid, ki bo imel štirikolesni pogon. Grandland X ponuja ročni ali avtomatski 6-stopenjski menjalnik, katerima se v prihodnje pridruži še popolnoma nov 8-stopenjski avtomatski menjalnik. Za bolj terenske podvige je na voljo sistem IntelliGrip, som muliggjør 5 voznih načinov in prispeva k varnosti na različnih voznih podlagah.
Opel Grandland X bo na voljo s tremi opremami. Začetni SELECTION sledita še ENJOY og INNOVATION. Vstopni model Opla Grandland X je lahko vaš za 20.490 evrov. Doplačilo za dizelski motor je 1.500 evrov in prav takšna je cena doplačila za samodejni menjalnik. Opel Grandland X je zagotovo zanimiv avtomobil in tako ni čudno, da želijo pri Oplu do konca letošnjega leta prodati 100 vozil, v naslednjem polnem letu pa kar 600 primerkov tega novega SUV-ja na slovenski sceni.
Galerija – Opel Grandland X je že pri nas
Mer informasjon:
opel.si