Ant Partridge er mottaker av ganske mange priser innen motorsykkelkonverteringer. Hans siste prosjekt dreide seg om en Yamaha MT-10. Konverteringen ble gjort i samarbeid med klokkeprodusenten TW Steel, og gjorde en helt lager motorsykkel til noe unikt.
Motorno kolo Partridge Designa Yamaha MT-10, ki se ga je prijel vzdevek Tempus Fury, je bilo pred predelavo treba popolnoma razstaviti. Dobil je nov nihajni ‘zadek’ in posebej za ta projekt narejen turbinski sistem MT-10. Za pravo podobo motornega kolesa “drag race” so mu dodali še platišča iz karbon in gladke pnevmatike Shinko. Spremembam praktično ni ušel noben del motornega kolesa in tako smo lahko priča unikatnemu krmilu, stopalkam, zaščiti motorja, pokrovu luknje za točenje goriva in še in še.
Predelava prvega motornega kolesa pod imenom Partridge Design ni minila brez vznemirjenja in zapletov. Karbonske dele karoserije motornega kolesa je bilo treba naročiti pri drugih izvajalcih, ki pa nalogi niso bili kos, saj so po svoje spreminjali dizajn in skoraj usodno poškodovali okvir motornega kolesa. Na Antovo srečo so pri Yamahi v trenutku priskočili na pomoč in priskrbeli vse potrebne rezervne dele. Vse predelave in turbine imajo končni učinek tudi na krefter motornega kolesa. Če ima serijska Yamaha MT-10 158 hestekrefter, ima Tempus Fury 205 konjskih moči. Pri merjenju moči na tako imenovanih valjih so pnevmatike celo izgubljale oprijem, iz njih pa se je začelo kaditi. Predelava motornega kolesa je bila vsekakor velik zalogaj, a se je na koncu vse izšlo po pričakovanjih in tako smo lahko priča še eni unikatni og hvordan okusni predelavi.
Galerija slik: Partridge Design Tempus Fury
Mer informasjon: partridgedesign.co