Že vsak drugi slovenski potrošnik prepoznava rdeči pečat Produkt leta, s katerim so označeni najinovativnejši izdelki široke potrošnje, ki na prodajnih policah slovenskih trgovin niso več kot 18 mesecev.
Za najbolj inovativne so jih prepoznali izključno slovenski potrošniki, ki so v neodvisni in transparentni raziskavi družbe Nielsen izrazili zadovoljstvo ob njihovi uporabi. Zadnja Nielsnova raziskava o prepoznavnosti pečata Produkt leta med Slovenci je pokazala tudi, da bi se več kot polovica tistih, ki pečat prepoznavajo, odločila za nakup izdelkov, označenih z njim. Trije od desetih anketiranih (v raziskavi je v reprezentativnem vzorcu sodelovalo 510 potrošnikov iz vse Slovenije) so že kupili izdelek, označen s pečatom Produkt leta. Polovica od njih je izdelek kupila, ker ga tudi običajno kupujejo, medtem ko je druga polovica odgovorila, da je izdelek s pečatom kupila iz radovednosti, saj je pečat že opazila na televiziji ali v trgovini in je zato želela preizkusiti tako označen izdelek.
Kar 55 odstotkov anketirancev, ki poznajo pečat Produkt leta, in 43 odstotkov tistih, ki ga ne, je izrazilo svojo namero o nakupu izdelka s tem pečatom. »Visoka stopnja zavedanja pečata v tem kratkem času, odkar je koncept zaživel pri nas, je velika nagrada za naš trud in obveza, da nadaljujemo z začrtanim delom. Prav tako je to spodbuda za proizvajalce, da postavijo svoje inovacije pred potrošnike, in hkrati sporočilo, da slovenski potrošnik zasluži najboljše,« han sier Gregor Gorenc, direktør i selskapet Produkt leta. Pečat Produkt leta je namreč tudi dragocen nakupni nasvet slovenskih kupcev drugim potrošnikom.
Mer informasjon på:
www.produktleta.si
Produkt leta lahko predlagate tudi sami na naslov info@produktleta.si in se potegujete za privlačne nagrade.