fbpx

Årets produkt-seglet er allerede anerkjent av mer enn halvparten av slovenerne

Hver andre slovenske forbruker anerkjenner det røde seglet til Årets produkt, som markerer de mest innovative forbrukerproduktene som har vært på hyllene til slovenske butikker i ikke mer enn 18 måneder.

Za najbolj inovativne so jih prepoznali izključno slovenski potrošniki, ki so v neodvisni in transparentni raziskavi družbe Nielsen izrazili zadovoljstvo ob njihovi uporabi. Zadnja Nielsnova raziskava o prepoznavnosti pečata Produkt leta med Slovenci je pokazala tudi, da bi se več kot polovica tistih, ki pečat prepoznavajo, odločila za nakup izdelkov, označenih z njim. Trije od desetih anketiranih (v raziskavi je v reprezentativnem vzorcu sodelovalo 510 potrošnikov iz vse Slovenije) so že kupili izdelek, označen s pečatom Produkt leta. Polovica od njih je izdelek kupila, ker ga tudi običajno kupujejo, medtem ko je druga polovica odgovorila, da je izdelek s pečatom kupila iz radovednosti, saj je pečat že opazila na televiziji ali v trgovini in je zato želela preizkusiti tako označen izdelek.

Ste že opazili oznako "Produkt leta"?
Ste že opazili oznako “Produkt leta”?

Kar 55 odstotkov anketirancev, ki poznajo pečat Produkt leta, in 43 odstotkov tistih, ki ga ne, je izrazilo svojo namero o nakupu izdelka s tem pečatom. »Visoka stopnja zavedanja pečata v tem kratkem času, odkar je koncept zaživel pri nas, je velika nagrada za naš trud in obveza, da nadaljujemo z začrtanim delom. Prav tako je to spodbuda za proizvajalce, da postavijo svoje inovacije pred potrošnike, in hkrati sporočilo, da slovenski potrošnik zasluži najboljše,« han sier Gregor Gorenc, direktør i selskapet Produkt leta. Pečat Produkt leta je namreč tudi dragocen nakupni nasvet slovenskih kupcev drugim potrošnikom.

Mer informasjon

Mer informasjon på:
www.produktleta.si

Produkt leta lahko predlagate tudi sami na naslov info@produktleta.si in se potegujete za privlačne nagrade.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.