Peugeot je družinsko naravnanim kupcem C-segmenta ponudil karavansko različico modela 308 – SW, ki ponuja od 660 do 1.775-litrski prtljažnik ter prostorno potniško kabino. Paleta motorjev je osvežena z novim 1,2-litrskim e-THP, cene se pričnejo pri 14.690 evrih na bencinski, oziroma 14.990 evrih na dizelski strani.
Slabo leto dni po prihodu nove generacije peugeota 308, je sedaj na trg prišla še karavanska, SW – različica tega modela. Oblikovno se kot velevajo trendi spredaj in do B-stebrička povsem ujema s kombilimuzinsko različico, za tem pa sledi skladno in nadpovprečno športno oblikovan zadek. Dodatni centimetri (teh je 33) pa gredo skoraj v celoti na račun povečanja prtljažnika, som er zrasel na 660, pri podrtih sedežih pa na 1.775 litrov uporabnega prostora.
Večji prostornosti predvsem v drugi sedežni vrsti vprid, pa je SW dobil tudi 11 centimetrov daljše medosje, som tillater modularna platforma – EMP2, ki poleg tega prinaša tudi občutne prihranke pri teži vozila.
Notranjost piše enako zgodbo kot zunanja podoba, kjer je v drugi vrsti sedaj več prostora za kolena in glave potnikov. Notranjost pa je zahvaljujoč večji cielo panoramski strehi (površina je z 1,44- narasla na 1,69 m2), sedaj tudi bolj svetla in zračna.
Opremski paketi so trije: access, active in allure, novost pa predstavlja paket sport, ki ga je mogoče kombinirati s paketom allure, a le pri prav tako novem 1,2-litrskem e-THP motorju. Ta za zdaj tudi predstavlja vstopni agregat na bencinski strani, ob 96 kilovatni konjenici pa obljublja solidno mero dinamičnosti. Skupaj je na bencinski strani pet motorjev, z razponom moči od 80 do 147 kW, na dizelski strani pa je agregatov oz. različic kar šest in sicer z močjo od 67- do 132 kW, Menjalnika sta dva, v osnovi šest stopenjski ročni, proti doplačilu prestavna avtomatika z enakim številom razmerij.
Vstopna cena na bencinski strani znaša z vsemi popusti 14.690 evrov, doplačilo za dizla v nosu pa znaša vsega 300 evrov. Drugače pa znaša doplačilo za karavansko različico od 700 do 900 evrov.