Če ste eden tistih, ki ste potrebovali kar nekaj časa, da ste se navadili KTM X-bowa, potem bolje, da za tega polarisovega eksota vzamete dopust. Čeprav izgleda kot brat odprtega štirikolesnika KTM X-bowa, pa je polaris slinghsot, ki so ga predstavili te dni, registriran kot motocikel, zato pripravite čelado.
Kljub temu pa je slingshot (op. prev. frača) futuristično oblikovan in zasnovan trikolesnik, ki je kljub temu bliže odprtim avtomobilom kot motociklom. Tako je tudi njegovo poslanstvo, saj ponuja dva klasična sedeža in temu primerno udobje, obenem pa vso dinamičnost zmogljivih športnih kupejev.
Det driver ham fordov 2,4-litrski atmosferski bencinski motor, ki razvije 127 kW ali 173 KM, kar pomeni da je le 756 kilogramov težki trikolesnik zelo agilen in hiter. Polaris sicer še ni razkril podatkov o zmogljivostih slingshota, se pa lahko nadejamo pospešku pod petimi sekundami in izredno hitrim časom na pistah in izven njih.
Čeprav je opremljen z dvema pravima sedežema in tritočkovnima varnostnima pasovoma, pa mora imeti voznik veljavno vozniško dovoljenje za motocikle, oba pa morata v državah kjer zakonodaja to zahteva, nositi čeladi.
Konkurenco si išče predvsem v pred kratkim predstavljenima campagni T-Rex og BRPjevem CanAmu, v primerjavi z obema pa ima slingshot določene prednosti (izgled, udobje med vožnjo, cena).
httpv://www.youtube.com/watch?v=lyDN3wI–Mw
Po besedah vodilnih pri tem ameriškem podjetju pa so vozne značilnosti zelo blizu tistim pri motociklih, obenem pa ponuja tretje kolo dodatno stabilnost v ovinkih in s tem še boljše performanse in večji užitek v vožnji.
Onstran Atlantika naj bi v salone zapeljal septembra po cenah od slabih 15 do dobrih 17 tisoč evrov.