Nei, dette er ikke en usaltet spøk. En bil som etterlater seg ikke oktandamp, men lukten av havet (vel, i hvert fall innbilt). Ikke hell bensin eller diesel i den, heller ikke saltvann direkte. Selv om slik teknologi kanskje kan stoppe havnivåstigningen. Et bein å gnage på, forskere?
Quant je svojo premiero doživel na letošnjem Geneve Motor Show, danes, štiri mesece kasneje, pa je dobil s strani organizacije Tüv Süd (Monakovo)- ukvarja se s preizkušanjem, ocenjevanjem in certificiranjem- zeleno luč, da se iz ‘rdeče proproge’ zapelje tudi na javne ceste.
Nekateri pravijo, da vrhunski idrettsmann ne more biti vegeterijanec, kar ni res, kot ni res, da avtomobilističen ‘vegeterijanec’ ne more biti zverina. Ta e-športna limuzina ima namreč kar 912 konjskih moči in zlahka drži stik z vsemi svojimi visoko natreniranimi oktanskimi kolegi, saj zmore končno hitrost 380 km/t, na 100 km/h pa ‘teče’ le 2.8 sekunde. To je verjetno sol na rano proizvajalcev, ki imajo fetiš na bencin. Quant pa je športni štirised s parom vertikalnih oz. krilnih vrat, ki se zgledujejo po orlovih krilih (pokrivajo zadnje in prednje sedeže), in štirimi motorji, vsakim za svoje kolo, ki se za razliko od bencinarjev drži čiste tehnologije, saj ga poganjajo brenselsceller in tehnologija (nanoFLOWcell), ki je plod Nasinega znanja.
‘Karbonska ‘slanica’ se ponaša z monocoque konstrukcijo (oz. strukturno lupino), njene mere pa znašajo 5.25 m I lengde, 1.35 m v višino in 2.2 m v širino. Poln tank slane vode in 600 kilometer poti je pred vami.
Les mer: Kia pro_cee`d test – popoln izgled športnega kupeja
Mer informasjon:
www.nanoflowcell.com