Renault bo na avtomobilski salon v Ženevi pripeljal dvosedežnega športnika Alpine Vision, nov model obujene znamke Alpine. Ta napoveduje serijski model, ki se bo iz tovarne v rodnem kraju znamke zapeljal leta 2017. Znamka z žlahtnim pedigrejem, ki si je ime izposodila pri gorah, se tako po letu 1995 vrača na cesto z novim serijskim modelom, ki po zmogljivostih ne zaostaja za Porschejem 911 Carrera.
Renault je obudil znamko Alpint, znamko športnih vozil, ki so jih nekoč na relijih v hrbet gledali tudi Porscheji. Dvosedežni sports coupe bo izdelan v rodnem kraju znamke, v tovarni v Dieppu v Franciji, koncept, ki se bo predstavil na avtosalonu v Ženevi, pa ima 80 odstotkov dizajnerskih ”genov” bodočega serijskega modela. Krasijo ga nizka silhueta, zaobljen pokrov motorja z okroglima žarometoma in kot Kim Kardashian poudarjeni boki (beri: poudarjena zadnja blatnika), s čimer se poklanja preteklim modelom, predvsem znamenitemu A110 Berlinette Coupe.
![Renault Alpine Vision in njegov predhodnik.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2016/02/chr3964-copy-1-660x453.jpg)
Notranjost je koktajl iz usnja, tkanin iz mikrovlaken, ogljikovih vlaken, aluminija in svetlobnih ”učinkov” (osvetljena odpirala vrat, modro osvetljena glavna stikala ipd.). Gre za pravo igro kontrastov s tablično multimedijsko napravo s kronometrom na sredini armaturne plošče v osrednji vlogi. Voznik bo imel pogled na instrumentno ploščo s prilagodljivim zaslonom TFT (Thin Film Transistor), volan s tremi prečkami in dvema lopaticama za prestavljanje, stopalki in počivalo za noge pa imajo vkovan vzorec z alpskimi vrhovi.
LES MER: Renault Alpine Vision GT: et futuristisk konsept
Kompaktni in lahki športni kupe Alpine Vision, ki bo navdušil tako estete kot adrenalina želje posameznike, je Renaultova vstopnica v višji cenovni razred, kjer Renault trenutno nima svojega predstavnika. Do stotice bo z mesta pospešil v 4,5 sekunde, poganjal pa naj bi ga 1,8-litrski turbomotor, iz katerega bo iztisnil 250 KM (184 kW). Zanj naj bi zaračunali nekje med 40 in 50 tisoč evri, prodati pa jih želijo 3 tisoč na leto. Med letoma 1955 in 1995 so jih sicer izdelali nekje 30 tisoč.
Mer informasjon:
renault.si