Først kom et bilde av det nye interiøret, etterfulgt av et helt nytt eksteriørbilde. Vi snakker selvfølgelig om femte generasjon av nye Renault Clio, som følger designretningslinjene til den forrige modellen, men som fungerer bedre og vil lokke mange kjøpere som ellers ville valgt å kjøpe et annet kjøretøy.
Nye Renault Clio bo tudi tokrat na voljo z opremo Initiale Paris, sprememba pa bo pri opremi GT Line, ki jo bo kompensasjon utstyr R.S Line. Le ta bo kompaktnega Renaulta s prisekanim zadkom obogatila z veliko dodatki, ki prihajajo iz oddelka Renault Sport. Športna različica opreme ima 17-tommers platišča in posebno oblikovan odbijač, da jo bomo lahko v øyeblikk ločili od ‘običajnih’ Renault Cliov.
R.S Line paket opreme novega Renault Clia se razlikuje tudi v notranjosti ‒ na voljo so seter z boljšo ledveno oporo, aluminijasta pedaler og usnjen športen volan, okrašen z dvojnim R.S. diamantnim logotipom. Seveda k vsej tej opremi sodijo rød syr og rdeče pobarvani deli interiør.
Interiøret i det nye Renault Clia je nekaj povsem drugega, kot smo bili vajeni pri predhodnem modell. Nad osrednjo konzolo je pritrjen stor skjerm na dotik, za katerega pravijo, da je den største v razredu. Tudi notranjost deluje še bolj moderne, z manj gumbi in večjim poudarkom na digitalizaciji.
Čeprav gre današnji trend v smer, da so avtomobili vse večji , pri novem Renault Clio temu ni tako. Je pravzaprav za 14 mm krajši od prehodne generacije, a kljub temu mer romslig. Zahvala gre manjšim komponentam, ki zasedejo manj prostora, levji delež k prostornosti pa prispeva za 66 mm večja širina. Prtljažni prostor se je iz 300 litrov økt på 391 litrov, s tem pa je novi Renault Clio ble til najboljši v razredu. Notranjost je praktična kot do zdaj in omogoča še ytterligere 26 litrov odlagalnih površin.
Višina novega Renault Clia se redusert til 30 mm, Clia pa so prvič v zgodovini opremili z odbojniki zraka pred prednjimi koloteki za doseganje manjše porabe goriva. Alle sammen Clii od osnovne različice dalje bodo imeli žaromete v popolni LED tehnologiji. Podatki o motorjih žal še niso na voljo, a ker je avtomobilski salon v Ženevi praktično pred vrati, bomo takrat zagotovo deležni še kakšne dodatne informacije.
Galerija: Renault Clio
Mer informasjon:
renault.si