Har du noen gang mottatt noe på en restaurant som du ikke har bestilt? Og det var nettopp disse frustrasjonene den japanske restauranten brukte til sin fordel. De ansatte personer med demens som nesten aldri gir deg det du har bestilt.
‘Restavracija napačnih naročil’ se je nedavno odprla v Tokiu. V njej so zaposlili ljudi z demenco, namen restavracije, ki je poskusno delovala od 2. do 4. junija, pa je, da vam natakar ali natakarica prinese hrano ali pijačo, ki je niste naročili.
Gost je ob vstopu v restavracijo obveščen o posebnostih zaposlenih, cilj tega pa je sprejemanje in dojemanje ljudi, ki trpijo za to boleznijo.
LES MER: NUTELLA CAFÉ: PRVA RESTAVRACIJA, POSVEČENA NUTELLI
認知症のひとたちが働く「注文をまちがえる料理店」のプレオープンに行って来ました(^^)
ジュンヤくんはおばあちゃんにハンバーグを注文したんだけど、見事に餃子が来て大笑いしました笑 pic.twitter.com/TshX6wOMml
— 工藤瑞穂(soar編集長) (@mimimizuho) 4 June 2017
Tako je blogerka Mizuho Kudo, ki je obiskala restavracijo, naročila hamburger, dobila pa cmoke gyoza. Kljub temu je bila navdušena nad izkušnjo, pa tudi cmoki so bili okusni.
Avtor ideje v septembru načrtuje še eno takšno pop-up restavracijo, ki bo posvečena svetovnemu dnevu Alzheimers sykdom.
Galerija – Restavracija, v kateri nikoli ne boste dobili tistega, kar ste naročili