fbpx

Hvorfor Gillette-annonse gjorde usikre menn sint?

Nylig skapte merkevaren Gillette en reell kontrovers med sin annonse som tok for seg MeeToo-bevegelsen (meg også), seksuell trakassering og mobbing. Den nye annonsen bruker det samme slagordet som selskapet har brukt i 30 år: «Det beste en mann kan få», men denne gangen har de en helt ny visjon, som allerede har gjort visse Gillette-kunder sinte og forvirret, og noen sa til og med at «merket fornærmer sine brukere».

Novi oglas podjetja Gillette ne zadeva britja ali britvic – tokrat se osredotoča na družbena vprašanja, kot so ‘strupena’ moškost in gibanje MeeToo (tudi jaz). S tem oglasom so namreč naslovili težave, o katerih se odprto razpravlja že nekaj let.
Oglas se odpre z igralcem Idrisom Elbo in posnetki drugih moških, v ozadju pa lahko slišimo retorično vprašanje: “Ustrahovanje, gibanje MeeToo proti spolnemu nadlegovanju, strupena moškost, je to najbolje, kar lahko dobi moški?” Temu sledi posnetek jeznik najstnikov, ki preganjajo drugega fanta.

Kaj je zares najbolje, kar lahko dobi moški?
Kaj je zares najbolje, kar lahko dobi moški?

Oglas je bil objavljen v nedeljo in ima na YouTubu že skoraj 800 tisoč negativnih reakcij. Pozitivno se je na oglas zaenkrat odzvalo 377 tisoč ljudi. Ljudje se celo odrekajo nadaljni uporabi izdelkov Gillette in se sprašujejo, če je mogoče uporaba feminizma kot trženjske strategije šla predaleč.
Pankaj Bhalla, direktor blagovne znamke Gillette za Severno Ameriko, je za medije povedal, da je “pogovor nujno potreben. Če o tem ne govorimo, do resnične spremembe ne bo prišlo.” Upa, da bodo moški, ki so si oglas ogledali, navdih za mlade fante in da jih bodo naučili, kako se upreti slabemu vedenju in kako se z ljudmi ravna s spoštovanjem.

Kaj pa ti misliš?

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.