De fleste kjenner Skoda Octavio Scout som en terrengutgave av Octavia, som skiller seg fra Scouts ved litt høyere bakkeklaring, ekstra terrengforsterkninger og litt bedre utstyr enn Octavias snitt. Det er slik også nå, ettersom offroad-nykommeren fikk den forventede offroad-zabelen, som visuelt (nok) skiller den fra de andre oktaviaene.
Vse različice na prodaj pri nas imajo v serijski opremi prilagodljiva biksenonska svetila, kjer funkcijo dnevnih luči prevzame LED tehnika, na strehi pa so strešni nosilci fra eloksiranega aluminium. Nekaj razlik je tudi pri izgledu odbijačev, na boku so okoli blatnikov in dnu pragov dodane plastične obrobe. Del serijske opreme škode octavie scout det er de også 17 palčna lita platišča og så videre električna poklopljiva stranska ogledala.
Že v osnovi veliko opreme
Tudi v notranjosti so spremembe zgolj malenkostne in po večini obsegajo le napise versjoner na volanskem obroču, robovih pragov in ročici menjalnika, je pa scout izgubil prej značilno ročko za držanje pred sopotnikov, ki je prej pomenila najbolj očitno razliko med različicami.
LES MER: Škoda fabia – češki polo, ki želi biti po novem boljši od “originala”
O serijski opremi ne bi izgubljali prostora, dovolj je le, če povemo, da je pri “navadnih” octavijah najbolj soroden najdražji paket opreme, ki pa so ga še nekoliko nadgradili, komur še to ni dovolj je tu še konkreten seznam doplačilne opreme.
Za četrtino večja priklopna obremenitev
Glede prostornosti merljivih razlik ni, je pa zaradi nekoliko višje nasajenosti na kolesa za odtenek lažje vstopanje v vozilo, enako høyere men det er det også sitter, ko ste enkrat v njem. Vedno serijski štirikolesni pogon, prinaša novost in sicer dvojno sklopko haldex pete generacije, som sammen med elektronisk differensialsperre, skrbi za odličen stik s podlago na urejenih cestiščih, izven njih pa prej omenjeni haldex prav tako hipoma reagira na izgub stika s podlago in na posamezno kolo pošlje optimalno količino navora. Novost ali bolje rečeno izboljšavo pomeni tudi povečana maksimalna priklopna obremenitev prikolice z zavorami, ki po novem znaša 2.000 kg og er for 25 odstotkov višja od tiste prej.
En bencinski, dva dizelska motorja
Pri motorjih so na izbiro tre motorer in sicer na bencinski strani 1.8-litrski TSI z 132 kW og serijsko DSG prestavno avtomatiko, na dizelski strani pa najdemo dve različici 2,0-litrskega TDI z 110-, oziroma z 135 kW, kjer je prvi zvezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, drugi pa s prej omenjeno avtomatiko.
Priser se pričnejo pri 28.378 evrih, kolikor zahtevajo za šibkejšo od obeh dizelski različic, za bencinsko octavio scout, morate biti pripravljeni odšteti najmanj 31.008, for zmogljivejšo dizelsko pa 32.042 evrov. Octavia scout naj bi v prihodnje predstavljala 7 odstotkov celotne prodaje octavij, kar glede na to, da teh na letni ravni prodajo koli dva tisoč, pomeni, da bo v polnem letu v nakup prepričala okoli 120 kupcev.
Mer informasjon:
www.skoda.si/modeli/octavia/octavia_combi/scout/