fbpx

Škoda octavia speider - når veien slutter og eventyret begynner

De fleste kjenner Skoda Octavio Scout som en terrengutgave av Octavia, som skiller seg fra Scouts ved litt høyere bakkeklaring, ekstra terrengforsterkninger og litt bedre utstyr enn Octavias snitt. Det er slik også nå, ettersom offroad-nykommeren fikk den forventede offroad-zabelen, som visuelt (nok) skiller den fra de andre oktaviaene.

Vse različice na prodaj pri nas imajo v serijski opremi prilagodljiva biksenonska svetila, kjer funkcijo dnevnih luči prevzame LED tehnika, na strehi pa so strešni nosilci fra eloksiranega aluminium. Nekaj razlik je tudi pri izgledu odbijačev, na boku so okoli blatnikov in dnu pragov dodane plastične obrobe. Del serijske opreme škode octavie scout det er de også 17 palčna lita platišča og så videre električna poklopljiva stranska ogledala.

Terensko "skoutko" od ostalih različic octavije ločimo po bolj robustnem prednjem delu, vključno s plastični obrobami spodnjega dela karoserije in zaščite podvozja ter motornega prostora. Ksenonske in LED luči so pohvalno del serijske opreme.
Terensko “skoutko” od ostalih različic octavije ločimo po bolj robustnem prednjem delu, vključno s plastični obrobami spodnjega dela karoserije in zaščite podvozja ter motornega prostora. Ksenonske in LED luči so pohvalno del serijske opreme.

Že v osnovi veliko opreme

Tudi v notranjosti  so spremembe zgolj malenkostne in po večini obsegajo le napise versjoner na volanskem obroču, robovih pragov in ročici menjalnika, je pa scout izgubil prej značilno ročko za držanje pred sopotnikov, ki je prej pomenila najbolj očitno razliko med različicami.

LES MER: Škoda fabia – češki polo, ki želi biti po novem boljši od “originala”

O serijski opremi ne bi izgubljali prostora, dovolj je le, če povemo, da je pri “navadnih” octavijah najbolj soroden najdražji paket opreme, ki pa so ga še nekoliko nadgradili, komur še to ni dovolj je tu še konkreten seznam doplačilne opreme.

Eden bolj opaznih logotipov različice, je pred voznikom in sicer na spodnjem delu volanskega obroča. Nekoliko boljši se zdijo tudi materiali, terenski namembnosti so prilagojene tudi barvne kombinacije notranjosti.
Eden bolj opaznih logotipov različice, je pred voznikom in sicer na spodnjem delu volanskega obroča. Nekoliko boljši se zdijo tudi materiali, terenski namembnosti so prilagojene tudi barvne kombinacije notranjosti.

Za četrtino večja priklopna obremenitev

Glede prostornosti merljivih razlik ni, je pa zaradi nekoliko višje nasajenosti na kolesa za odtenek lažje vstopanje v vozilo, enako høyere men det er det også sitter, ko ste enkrat v njem. Vedno serijski štirikolesni pogon, prinaša novost in sicer dvojno sklopko haldex pete generacije, som sammen med elektronsko zaporo diferenciala, skrbi za odličen stik s podlago na urejenih cestiščih, izven njih pa prej omenjeni haldex prav tako hipoma reagira na izgub stika s podlago in na posamezno kolo pošlje optimalno količino navora. Novost ali bolje rečeno izboljšavo pomeni tudi povečana maksimalna priklopna obremenitev prikolice z zavorami, ki po novem znaša 2.000 kg og er for 25 odstotkov višja od tiste prej.

Pred potnikoma v prvi vrsti je že v osnovi 5,8-palčni barvni zaslon občutljiv na dotik, proti doplačilu pa v njem najde domovanje tudi tovarniška navigacija, ki je ena redkih stvari, ki je ostala na seznamu doplačil.
Pred potnikoma v prvi vrsti je že v osnovi 5,8-palčni barvni zaslon občutljiv na dotik, proti doplačilu pa v njem najde domovanje tudi tovarniška navigacija, ki je ena redkih stvari, ki je ostala na seznamu doplačil.

En bencinski, dva dizelska motorja

Pri motorjih so na izbiro tre motorer in sicer na bencinski strani 1.8-litrski TSI z 132 kW og serijsko DSG prestavno avtomatiko, na dizelski strani pa najdemo dve različici 2,0-litrskega TDI z 110-, oziroma z 135 kW, kjer je prvi zvezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, drugi pa s prej omenjeno avtomatiko.

Priser se pričnejo pri 28.378 evrih, kolikor zahtevajo za šibkejšo od obeh dizelski različic, za bencinsko octavio scout, morate biti pripravljeni odšteti najmanj 31.008, for zmogljivejšo dizelsko pa 32.042 evrov. Octavia scout naj bi v prihodnje predstavljala 7 odstotkov celotne prodaje octavij, kar glede na to, da teh na letni ravni prodajo koli dva tisoč, pomeni, da bo v polnem letu v nakup prepričala okoli 120 kupcev.

Mer informasjon

Mer informasjon: 
www.skoda.si/modeli/octavia/octavia_combi/scout/

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.