Kot prvo Snapchat (kot podjetje) ni več Snapchat. Zdaj je samo še Snap. Kot drugo in pomembneje Snap je predstavil sončna očala za fotografiranje Snapchat Spectacles. Poteza je logična. Vsako sekundo si več kot 100 milijonov aktivnih uporabnikov mobilne aplikacije Snapchat med seboj deli več kot devet tisoč fotografij. Z očali, ki bodo na voljo v treh barvah, bo mogoče zajemati tako fotografije kot videoposnetke.
Selskap Snapchat, ki je po novem zgolj Snap, bo kmalu svojim uporabnikom v uporabo ponudilo sončna očala Snapchat Spectacles, ki bodo omogočala zajemanje fotografij in 10-sekundnih posnetkov s pritiskom na gumb (ta se nahaja na levi strani okvirja očal). Vgradili so jim širokokotni objektiv, ki pokrije 115-stopinjski kot, ter lučki na notranji in zunanji strani, ki dajeta uporabniku in ljudem vedeti, da snemate.
Opremljena so z brezžično tehnologijo, kar pomeni, da bodo lahko uporabniki vsebino nemudoma objavili na družbenem omrežju Snapchat. Posneti bo moč za 30 sekund videomateriala naenkrat. Vsebina bo na očalih, dokler je ne prenesete na pametni telefon (iOS to stori avtomatično, če ne določite drugače), kjer se shrani pod sekcijo ‘spomini’ (Memories) aplikacije Snapchat.
LES MER: De mest nyttige Snapchat-triksene du må vite!
Z očali Snapchat Spectacles, katerih baterija zagotavlja en dan avtonomije (etui za očala pa jo podaljšuje na teden dni), se Snap loteva podjetja Facebook, svojega glavnega rivala, ki je leta 2014 zagrizel v svet navidezne resničnosti (pametna očala Oculus VR). Snapchat Spectacles še zdaleč niso tako resen projekt kot tisti 2-milijardni Marka Zuckerberga, a kaže željo Snapa, da postane več kot le sinonim za sosialt nettverk. Očala bodo za žep prijazna, saj bo zanje treba odšteti okoli 115 euro. Sprva bodo na voljo zgolj v omejenih količinah, saj bo Snap z njimi preverjal temperaturo na trgu, in če bo odziv pozitiven, gre pričakovati, da jih bo ponudili širši množici.
Sončna očala Snapchat Spectacles:
Mer informasjon:
snapchat.com