fbpx

Årets Super Bowl-show [2014]

Just The Way You Are

Amerikanerne bekreftet nok en gang at de er mestrene i pomp og glans! For mange ble den mest etterlengtede delen av Super Bowl, pause, også servert i år med energiske opptredener av musikere i et snev av patriotiske følelser.

Na oder MetLife stadiona i New Jersyju, kjer so v preteklosti zablesteli legendarni glasbeniki, kot so Michael Jackson, Aerosmith, prins, Madonna og Beyonce, je tokrat stopil Bruno Mars, dobitnik letošnjega Grammyja za najboljši pop vokal in izvajalec, katerega pesmi naj bi bile v minulem letu največkrat nelegalno prenešene s spleta.

Finale ameriškega nogometa leta, kjer so si prestižno zmago nad ekipo Denver Broncos izborili Seattle Seahawks, je otvorila čudovita vokalistka Dronning Latifah s patriotsko obarvano “America the Beautiful”.

S surrealno uvodno špico sponzorja polčasa, blagovne znamke Pepsi, pa se je skoraj 14-minutni, težko pričakovi šov lahko pričel. Že takoj na začetku je Bruno Mars v izjemnem slogu prinesel udarni solo na bobnih, ki ga je nadaljeval z energično koreografijo v stilu Jamesa Browna skupaj s svojim bandom na najnovejši uspešnici “Locked Out of Heaven” in “Treasure”. Karizmatičnemu pevcu v zlatem suknjiču so se nato pridružili odlični rock veterani Red Hot Chili Peppers, ki so z osveženo verzijo njihove uspešnice 90. let “Give It Away” še dodatno podžgali goreče vzdušje in popolnoma zavladali skakajočemu občinstvu. Sledil je čustveno nabiti zaključek s posvetili ameriških vojakov na misijah po svetu in spektakularnim ognjemetom ob ritmih romantične “Just The Way You Are".

Polčas na enem najbolj pričakovanih športnih dogodkov v ZDA si vsako leto ogleda več kot 100 milijonov ljudi, kar tudi pojasnjuje vrtoglavo ceno 30-sekundnega oglasa v omenjenem oglasnem bloku, ki znaša okoli 4 milijone ameriških dolarjev.

Foto galerija – najbolj ključnih trenutkov – Super Bowl 2014

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.