Logoen er merkevarens ansikt utad, så det er desto viktigere at selskapet velger et effektivt symbol som forbrukerne alltid og overalt vil gjenkjenne og ubevisst stole på. Og disse berømte selskapene skapte logoer som er kjent for hele verden, og deres betydning er innhyllet i et slør av mystikk som vi vil løse opp.
Ob pogledu na dobro oblikovan logotip, se v naši glavni sproži kopica asociacij, povezanih s storitvami, ki jih podjetje ponuja. Zato ni čudno, da oblikovalci porabijo veliko časa, preden ustvarijo preprost logotip, ki si ga zlahka zapomnimo. Če ta skriva skrito sporočilo, pa je še toliko zanimivejši.
Večina med nami ne ve, kakšen je pravi pomen določenih logotipov, mnogi med njimi pa imajo globoko zakoreninjen skrivni pomen, ki ga bomo v nadaljevanju razvozlali.
TripAdvisor
Ameriška spletna stran TripAdvisor je platforma, ki je turistom olajšala potovalno izkušnjo – tam lahko najdete hotele, restavracije in številne druge zanimovsti, ki bodo olajšale vašo izbiro.
Na logotipu TripAdvisorja je sova, ki naj bi simbolizirala kunnskap og visdom. Posebej zanimive so njene oči, obarvane v grønn og rød barvo, ki predstavljajo odločitev, ki jo bo sprejel posameznik: rdeča luč – ne; zelena luč – da.
Mastercard
Mastercard, mednarodni sistem plačevanja, naj bi v svojem logotipu vključil psihologijo barv. Rdeča barva naj bi predstavljala lidenskap, mot og handlinger, ki vas veselijo. Rumena naj bi simbolizirala velstand.
Pri Mastercardu tako verjamejo, da so tovrstne vrednosti ključne za vse tiste, ki želijo obogateti in se, kot je na logotipu prikazano, srečajo na pol poti.
National Geographic
National Geographic je priljubljena revija, ki jo lahko najdemo v 171 državah (priljubljen pa je tudi njihov televizijski program), je v svojem logotipu uporabila rumeni pravokotnik. Predstavljal naj bi dør, ki so odprta za svet znanja o natur, av vitenskap og kulturi. Rumena barva naj bi simbolizirala solen, ki je vir energije in moči.
Haribo
Haribo je zaslovel z gumijastimi medvedki, ki jih nimajo radi le otroci, temveč tudi starejše generacije. In ustanovitelj podjetja naj bi sam prišel na idejo, da ime podjetja poimenuje po kombinaciji črk svojega imena og rojstnega kraja (Bonn).
Združil je den første og sekund črki svojega imena, priimka in kraja rojstva. Tako naj bi nastal HA + RI + BO.
Mozilla Firefox
Svetovno znan brskalnik Mozilla Firefox ima v svojem logotipu lisico, ki objema Zemljo. No, vsi smo verjeli, da je lisica, a domnevno gre za rdečo pando. Firefox pa naj bi bil angleški prevod iz kitajščine za rdečo pando.
S tem logotipom naj bi želeli pokazati, kako edinstveni so sami oziroma te živali, ki med drugim sodijo na seznam ogroženih vrst. Leta 2010 naj bi podjetje celo posvojilo dve rdeči pandi.
Amazon
Amazon, platforma za spletno nakupovanje, je v svojem logotipu združila zanimiva skrivna sporočila, na katera so pozorni le redki.
Rumena puščica, ki se razteza od A do Z, simbolizira, da na njihovi spletni strani kupite vse od A do Z. Puščica predstavlja tudi nasmeh, in sicer smejalno jamico, ki simbolizira zadovoljstvo potrošnikov z Amazonom.
Adidas
Adidas je priljubljen ponudnik športne opreme, ki v svojem logu ima že od nekdaj tri črte. Četudi so logotip nekoliko posodobili, je pomen ostal isti. Črte naj bi simbolizirale goro, ki je ovira og en utfordring, s katerima se bo soočil čisto vsak športnik.
AirBnb
Tudi AirBnb, znana spletna turistična platforma, je skrbno načrtovala svoj logotip. Ta ima namreč globlji pomen, kot se zdi.
Logotip sestoji iz štirih elementov. Znotraj trikotnika je glava, som representerer en person og znak za lokacijo, kamor oseba potuje. Narobe obrnjen trikotnik representerer hjerte, vsi znaki skupaj pa predstavljajo črko A som A v AirBnb.