fbpx

Slik kommer Coca-Cola til å se ut i fremtiden – et enhetlig utseende for alle drinker

Coca-Cola v novi podobi

Coca-Cola får et nytt, enhetlig utseende. Emballasjen til de berømte flaskene, flaskene og boksene deres vil få en makeover. Dette er den siste fasen i strategien for merkevareforening, som vil gi de ulike drikkene deres et enhetlig utseende, men vi vil selvfølgelig fortsatt enkelt kunne skille dem fra hverandre. Siden 1982, da Coca-Cola sendte sine derivater til hyllene i tillegg til den klassiske Coca-Cola (først Diet Coke, etterfulgt av Coke Zero og Coke Life), har alle drikkene hatt sitt eget unike design, men fra nå av vil de alle snakke samme designspråk. Det samlende elementet vil være den røde skiven.

Coca-Cola, najbolj priljubljena in najbolj prodajana brezalkoholna pijača v zgodovini, bo že kmalu videti drugače. Slovita znamka brezalkoholnih gaziranih pijač je v sklepni fazi poenotenja blagovne znamke predstavila spremenjeni videz embalaž. Če je do zdaj vsako pijačo (beri: Coca-Colo, Diet Coke, Coke Zero in Coke Life) krasila drugačna vizualna podoba, bodo od zdaj vse govorile isti oblikovalski jezik.

Tako bodo v bodoče videti pločevinke Coca-Cole.
Tako bodo v bodoče videti pločevinke Coca-Cole.

Njihove embalaže se bodo kakopak še naprej razlikovale, skupni imenovalec pa bo rdeči polkrog oz. disk. Kot pravi direktor marketinga pri Coca-Coli, je embalaža njihovo najbolj vidno in vredno premoženje, James Sommerville, podpredsednik oblikovalskega oddelka, pa dodaja, da so ”potrebovali vizualni element, ki bo poenotil portfoljo”. Našli so ga v dizajnu iz 30. let prejšnjega stoletja, ki so ga v štiridesetih v trgovinah uporabljali kot oznako, da se tam prodaja Coca-Cola (prvič so ga znova uporabili na koncu spodnjega oglasa).

LES MER: Moleskine x Coca-Cola: en designerhyllest til 100-årsjubileet for den ikoniske flasken


Enotno vizualno podobo bodo uporabili tako na pločevinkah kot steklenicah in plastenkah. Svežo ”kolekcijo oblačil” bo na modnih brveh (beri: prodajnih policah) Coca-Cola prvič predstavila prvi teden mai 2016, a zaenkrat zgolj v Mehiki, kjer so novi dizajn embalaže tudi razkrili javnosti. Na druge trge jih bo naplavilo konec leta oz. leta 2017. Tedaj naj bi prestopile tudi prag Slovenije.

Mer informasjon

Mer informasjon:
coca-cola.si

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.